jaka jest przecietna dlugosc penisa?
Przemcio
2004-04-03 10:27:17 UTC
Czy jest to mozlowe, ze czlonek gdy stoi jest 2X wiekszy niz kiedy nie stoi i
jaka jest jego przecietna dlugosc??
India
2004-04-03 10:36:27 UTC
Post by Przemcio
Czy jest to mozlowe, ze czlonek gdy stoi jest 2X wiekszy niz kiedy nie
stoi

Tak. Co wiecej - nawet trzykrotne zwiekszenie gabarytow nie jest specjalnym
ewenementem.
Post by Przemcio
jaka jest jego przecietna dlugosc??
Cos kolo 15 cm.

India
dziober
2004-04-03 10:39:20 UTC
Post by Przemcio
jaka jest jego przecietna dlugosc??
czter.... szes... PIETNASCIE cm !!! ;-)
Marcin Szymczak
dziober(ma)wp(kropka)pl
#GG 5455346 .Wroclaw
Arek
2004-04-03 11:11:00 UTC
Post by Przemcio
Czy jest to mozlowe, ze czlonek gdy stoi jest 2X wiekszy
niz kiedy nie stoi i jaka jest jego przecietna dlugosc??
Zdecydowanie więcej niż 2x :)

A przeciętne długość zależy od grupy etnicznej - w naszej grupie
i negroidalnej z tego co mi pamięć podsuwa jest to 13-15cm dla
ponad 80% mężczyzn.

pozdrawiam
Arek
http://www.elita.pl/arek
Virrenski
2004-04-03 13:32:51 UTC
Na 95% zbliżona do Twojej.
Przemek
2004-04-04 19:46:03 UTC
Ulzylo mi :)) A czy ta dlugosc w zupelnosci zaspokoi kobiete??
Sentex
2004-04-04 19:55:15 UTC
Post by Przemek
Ulzylo mi :)) A czy ta dlugosc w zupelnosci zaspokoi kobiete??
A o która pytasz? ;)))
Sentex
m***@op.pl
2004-04-04 19:57:19 UTC
o 14-15 cm
Sentex
2004-04-04 20:06:16 UTC
Post by m***@op.pl
o 14-15 cm
ROTFL!
O którą kobietę? ;)))
Sentex
Jamayca
2004-04-05 07:21:21 UTC
Post by Przemcio
jaka jest jego przecietna dlugosc??
Cos kolo 15 cm.
Przeciętna długość penisa, to około 45 cm.
Oczywiście 2/3 członka znajduje się w ciele mężczyzny. ;)
Welcome To Jamayca And Have A Nice Day
===================================
lacer
2004-04-07 12:23:18 UTC
A tak nawiasem - to jak to sie wlasciwie mierzy?

Jak sobie radzicie? Bo mnie wychodzi inaczej suwmiarka, inaczej linijka a
inaczej metrem krawieckim... To co mam brac srednia??

No i nie wiem, gdzie i jak przykladac miarke. No wiadomo gdzie jest koniec, ale
gdzie poczatek pomiaru?

Moze sa gdzies zapisane jakies standarty jak to sie mierzy.

:-)
pzdr.
lacer