jak piescic lechtaczke?
Pit
2003-10-23 20:40:30 UTC
Ktos ma jakies doswiadczenia??? moze mi podpowie?? a moze same kobiety maja
ochote sie wypowiedziec?
sewmar
2003-10-23 20:53:19 UTC
Post by Pit
Ktos ma jakies doswiadczenia??? moze mi podpowie?? a moze same kobiety
maja ochote sie wypowiedziec?
Zdecydowanie najlepiej gdyby to zrobiły same kobiety. Niestety dziś jakby
mniej aktywne:(
--
Pozdrawiam :-)

Sewmar
Catalina
2003-10-23 21:03:49 UTC
Post by Pit
Ktos ma jakies doswiadczenia??? moze mi podpowie?? a moze same kobiety maja
ochote sie wypowiedziec?
Delikatnie, bez gryzienia, najlepiej drazniac ja.
--
Catalina
icq # 54287160
Malek
2003-10-23 21:58:06 UTC
Post by Catalina
drazniac ja.
czyli co? naublizac jej?

Malek
sewmar
2003-10-23 22:02:29 UTC
Post by Malek
czyli co? naublizac jej?
Obawiam się, że nie nawiążesz z łechtaczką zbyt wyszukanej konwersacji :))
--
Pozdrawiam :-)

Sewmar
// Mark - Mas
2003-10-23 22:06:09 UTC
jesli to zrobisz z wyczuciem i dobierzesz odpowiednie ruchy jezyka, to
IMO nie bedzie miala nic przeciwko ;)))

Pozdrawiam
// Mark - Mas
--
// The PSS SpammerKiller // ***@go2.pl // GG 995561

FAQ grupy pl.soc.seks - wersja 1.5 Beta - update 19.09.2003
http://www.plsocseks.net/faq/
noonka
2003-10-23 22:42:26 UTC
Post by Pit
Ktos ma jakies doswiadczenia??? moze mi podpowie?? a moze same kobiety maja
ochote sie wypowiedziec?
tak jak ona lubi
noonka
hugonex
2003-10-24 09:45:06 UTC
Post by Pit
Ktos ma jakies doswiadczenia??? moze mi podpowie?? a moze same kobiety maja
ochote sie wypowiedziec?
Najlepiej drucian± szczotk± ;-)

hugonex
MDS
2003-10-24 09:54:42 UTC
najlepiej jak j± mile i czule _po³echtasz_ :P
s***@wp.pl
2003-10-24 09:54:55 UTC
<drazniac ja.
Post by Malek
czyli co? naublizac jej?
Malek>
Nie drażniłeś nigdy psa?
Casper
2003-10-24 11:06:42 UTC
U¿ytkownik sewmar
Post by Malek
czyli co? naublizac jej?
Obawiam siê, ¿e nie nawi±¿esz z ³echtaczk± zbyt wyszukanej konwersacji :))
Swietnie sie sklada, gdyz ublizanie nie jest wyszukane :)
Malek
2003-10-24 12:34:39 UTC
Post by s***@wp.pl
<drazniac ja.
Post by Malek
czyli co? naublizac jej?
Malek>
Nie dra¿ni³e¶ nigdy psa?
Czyli warczec i robic do niej glupie miny?

Malek
Eleonor
2003-10-24 14:29:07 UTC
czêsto :)

--
Eleonor
ICQ 191985077
Eleonor
2003-10-24 14:29:14 UTC
U�ytkownik "Malek" <***@onet.pl> napisa� w wiadomo�ci news:bnb68v$1rv4$***@foka1.acn.pl...
dra¿ni³e¶ nigdy psa?

| Czyli warczec i robic do niej glupie miny?

a potem uciekaæ daj±c susa przez p³ot s±siadów :)
no chyba, ¿e jest w kagañcu i na smyczy :)))

--
Eleonor
ICQ 191985077
sewmar
2003-10-24 15:23:10 UTC
często :)
Rozwiń temat? Początek wydaje się bardzo trafny :)
--
Pozdrawiam :-)

Sewmar
Eleonor
2003-10-24 15:41:32 UTC
U�ytkownik "sewmar" <***@tlen.pl> napisa� w wiadomo�ci news:bnbg4u$765$***@kujawiak.man.lodz.pl...

| Rozwiñ temat? Pocz±tek wydaje siê bardzo trafny :)
| --

mi³o¶æ francuska w mistrzowskim wykonaniu mo¿e by¶ ostoj±, ba fundamentem
dobrego seksu :)
w jedn± i w drug± stronê

--
Eleonor
ICQ 191985077
sewmar
2003-10-24 15:53:27 UTC
miłość francuska w mistrzowskim wykonaniu może byś ostoją, ba fundamentem
dobrego seksu :)
w jedną i w drugą stronę
I tu się również zgadzamy. Ale chodzi jak poprawić to wykonanie:)
--
Pozdrawiam :-)

Sewmar
Eleonor
2003-10-24 16:06:24 UTC
U�ytkownik "sewmar" <***@tlen.pl> napisa� w wiadomo�ci news:bnbhtn$765$***@kujawiak.man.lodz.pl...

| I tu siê równie¿ zgadzamy. Ale chodzi jak poprawiæ to wykonanie:)

dok³adn± obserwacj± reakcji
æwiczenia czyni± mistrza

--
Eleonor
ICQ 191985077
sewmar
2003-10-24 16:11:03 UTC
dokładną obserwacją reakcji
ćwiczenia czynią mistrza
Czyli w tym przypadku nauka jest bardzo przyjemna:)) To mi odpowiada :) Choc
myslalem, ze kobiety udziela jakis technicznych wskazowek.
--
Pozdrawiam :-)

Sewmar
Eleonor
2003-10-24 16:22:56 UTC
U�ytkownik "sewmar" <***@tlen.pl> napisa� w wiadomo�ci news:bnbiun$765$***@kujawiak.man.lodz.pl...

| Czyli w tym przypadku nauka jest bardzo przyjemna:)) To mi odpowiada :)
Choc
| myslalem, ze kobiety udziela jakis technicznych wskazowek.

tak powa¿nie to co¶ mi siê zdaje, ¿e ka¿da lubi co innego i wskazówki od
jednej mog± po³o¿yæ ca³± sprawdê u drugiej
sprawa lodzika te¿ siê tak ma ;)

--
Eleonor
ICQ 191985077