Podniecające nogi!
ja
2003-11-02 09:52:38 UTC
Bardzo podobaja mi sie kobiece nogi i stopy.Najladniejsze sa i najbardziej
podniecaja jezeli sa w rajstopach.Mam dziewczyne czesto nosi rajty a mnie to
bardzo jara powiedziec jej o tym ?I czy to normalne?Jak radzic sobie z tym ze
to mnie bardziej podnieca nie wiecie co.....
Grzesiu
2003-11-02 10:13:08 UTC
Có¿ mnie te¿, ale poza rajstopami musi byæ w spudnicy (ew. sukiensce) do
kostek. Do tego buty z paseczkiem na wysoko¶ci kostki.
Wielu facetów to podnieca. Przecie¿ kobieta ca³a jest ³adna i ca³a mo¿e
podniecaæ, wiêc czemu nie stopy.
Ja mojej by³ej powiedzia³em, ale ona wola³a, aby j± ca³owa³ w usta ni¿ w
nogi, ale czasem siê bawi³em jej stópkami (podoba³o siê jej to, choæ czasem
³±skota³o)...
kisia
2003-11-02 10:21:35 UTC

Nienormalne by³oby jakby¶ chcia³ w tych rajstopach sam chodziæ ;)
Grzesiu
2003-11-02 12:26:47 UTC
Bywaj± takie przypadki, ¿e podnuiacaj± facetów rajstopy i kochaj± siê w nich
z niewiast±... ble...
kisia
2003-11-02 12:30:26 UTC
Post by Grzesiu
Bywaj± takie przypadki, ¿e podnuiacaj± facetów rajstopy i kochaj± siê w nich
z niewiast±... ble...
Hmm nie s±dzê, ¿eby którakolwiek kobieta pozwala³a, ¿eby jej facet seksi³
siê z ni± w jej rajstopach :P
Grzesiu
2003-11-02 13:41:59 UTC
Seksi³ mo¿e nie, a borsuczy³?
A tak na marginesie, to nic nie zast±pi dotyku nagich cia³...
[B7]Yarii
2003-11-03 13:32:51 UTC
Post by ja
[...]
Jak jej to powiesz, to będzie częściej zakładać :)

To źle, że Cie jara?

IMO im więcej człowieka jara tym jego życie jest bardziej kolorowe :)
Po pewnym czasie pewnie Ci się znudzą te rajstopy jak poznasz lepsze
rzeczy .....

Pozdro
Yarii
[B7]Yarii
2003-11-03 13:34:28 UTC
Bywają takie przypadki, że podnuiacają facetów rajstopy i kochają się w nich
z niewiastą... ble...
Potwierdzam - nawet była kiedyś cała witryna dedykowana zestawom : nogi
+ rajstopy.
[B7]Yarii
2003-11-03 13:34:19 UTC
Hmm nie sądzę, żeby którakolwiek kobieta pozwalała, żeby jej facet seksił
się z nią w jej rajstopach :P
Czasami emocje są tak wielkie że nie zdąrzy się zdjąć :)))
[B7]Yarii
2003-11-03 13:35:29 UTC
Seksił może nie, a borsuczył?
A tak na marginesie, to nic nie zastąpi dotyku nagich ciał...
Ale człowiek od czasu do czasu potrzebuje odmiany, dlatego są IMO
świństwa typu BSM i inne ....
bubu
2003-11-03 13:37:27 UTC
Ale cz³owiek od czasu do czasu potrzebuje odmiany, dlatego s± IMO
¶wiñstwa typu BSM i inne ....
Pisz±c BSM nasz namy¶li BDSM czy BSE?

--
( )''. .''( ) A teraz
( (Y) ) drogie dzieci
(''') _'_ (''') w dupê.
Grzesiu
2003-11-03 17:35:56 UTC
A co to za ró¿nica czy kobieta udaje w¶ciek³± czy tak± ma przypad³o¶æ. Mo¿e
jej nie, ale facetowi to wszystko jedno...
Logan
2003-11-04 14:02:51 UTC
Pisząc BSM nasz namyśli BDSM czy BSE?
Dawno Cię nie widziałem.