sex analny - jak to sie robi ?
Lujski
2005-12-20 16:41:10 UTC
Witam - moja dziewczyna chce probowac sex-u analnego - ale ja nie wiem jak sie
za to zabrac zeby ja za bardzo nie bolalo - czy sie stosuje jakies masci na
tylek czy jak ? jak zrobic zeby jej dupka nie byla taka ciasna tylko dziurka
byla ladnie duza jak na pornuskach i zeby sie lepiej pchalo - pozdr
t***@op.pl
2005-12-20 17:07:39 UTC
Moim zdaniem te na pornuskach sa takie duze bo juz sa rozjechane:D
Przemek Lipski
2005-12-20 17:18:10 UTC
Post by Lujski
jak zrobic zeby jej dupka nie byla taka ciasna tylko dziurka
byla ladnie duza jak na pornuskach i zeby sie lepiej pchalo - pozdr
Mysle ze wystarczy sie bzykac analnie codziennie przez rok i bedziesz mial
duza dziurke.

Pozdro Przemek

ps. a ja myslalem ze ciasniejsze dziurki sa przyjemniejsze ;]]]
RudeBoy
2005-12-20 17:32:26 UTC
Post by Lujski
[...]
Zacznij od tego, ze odwrocisz kobitke tylem do siebie.
--
RudeBoy Selecta
Bless...
[ Powered by Jah & Reggae Riddim ]
..::Mehi::..
2005-12-20 17:45:08 UTC
najpierw to mu musi stanac bo inaczej nawet odwrocenie nie pomoze.
Aicha
2005-12-20 17:46:28 UTC
Post by Lujski
czy sie stosuje jakies masci na
tylek czy jak ?
Bierzesz krem Nivea, rozsmarowujesz po tyłku (pośladkach), potem
wsadzasz między nie ptaszka, ściskasz półkule i jazda!
--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org
RudeBoy
2005-12-20 17:50:44 UTC
Post by Aicha
Bierzesz krem Nivea, rozsmarowujesz po tyłku (pośladkach), potem
wsadzasz między nie ptaszka, ściskasz półkule i jazda!
Pomylilo Ci sie! Nivea to do Orala. Do anala lepszy jakis na celulitis.
Aicha
2005-12-20 18:02:01 UTC
Post by RudeBoy
Post by Aicha
Bierzesz krem Nivea
Pomylilo Ci sie! Nivea to do Orala. Do anala lepszy jakis na
celulitis
Chcesz, żeby mu penis zesztywniał na stałe? :D
--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org
RudeBoy
2005-12-20 18:02:41 UTC
Post by Aicha
Chcesz, żeby mu penis zesztywniał na stałe? :D
Nic nie chce od jego penisa ani od zadnego innego :)
Aicha
2005-12-20 18:03:52 UTC
Post by RudeBoy
Post by Aicha
Chcesz, żeby mu penis zesztywniał na stałe? :D
Nic nie chce od jego penisa ani od zadnego innego :)
Od swojego też nie? ;>
--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org
RudeBoy
2005-12-20 18:11:29 UTC
Post by Aicha
Od swojego też nie? ;>
Oszty!! :D
Moj to wobec mnie ma zobowiazania ;)
Sabazios
2005-12-21 09:35:01 UTC
Post by RudeBoy
Post by Aicha
Bierzesz krem Nivea
Pomylilo Ci sie! Nivea to do Orala. Do anala lepszy jakis na celulitis
Chcesz, ¿eby mu penis zesztywnia³ na sta³e? :D
on by pewnie chcial - byloby akurat odwrotnie jak teraz ;-))))

pozdro
Sabazios
Dumbe Hundas ne mahon specan. Dumbe Hundas ne mahon berca
rut
2005-12-22 10:30:30 UTC
Post by RudeBoy
Bierzesz krem Nivea
Ojej! To naprawdê dzia³a??
RudeBoy
2005-12-22 15:35:31 UTC
Ojej! To naprawdę działa??
he..he.. Trzeba wybrac ochotnika, ktory przetestuje to na sobie.
pterodaktyl
2006-01-04 20:21:13 UTC
Post by Lujski
czy sie stosuje jakies masci na
tylek czy jak ?
KY gel firmy jonson&jonson!!!

a***@autograf.pl
2005-12-20 18:38:49 UTC
Heh, mysle ze sporo niezbednych informacji znajdziesz na stronach dla
homo... ;P

A swoja droga tez mnie pewne kwestie techniczne analnego bardzo niepokoja. Bo
ta druga dziurka czy duza czy mala, nawilzona odpowiednio czy nie, to i tak
chyba do najczystszych zakątków nie należy!?

A na pornolach wszystkie dziurki sa czysciutkie, rozowiutkie... no ale
powiedzmy sobie szczerze w tym zawodzie panuja pewne standardy i te kobietki
sie do tego przygotowywuja najpierw...

Ale czy wam sie zdarza do anala podchodzic tak z marszu, bez przygotowania?
Regenerat
2005-12-20 19:49:56 UTC
Post by a***@autograf.pl
[...]
Slyszalem ze przed kreceniem panienki robia
sobie lewatywe zeby bylo czysto i bez "farfocli".

Piotr
Magda
2005-12-21 09:12:40 UTC
Post by Regenerat
Slyszalem ze przed kreceniem panienki robia
sobie lewatywe zeby bylo czysto i bez "farfocli".
Panienki z pornoli nie dość, że robią sobie lewatywę, to jeszcze nie
jedzą na dzień, dwa, przed kręceniem zdjęć.

Normalna dziewczyna, która nie będzie wypinała się 4 godziny wystarczy,
że przepłucze się w tamtych okolicach (gruszka z kanką się przydaje) i
też jest czyściutka i różowiutka :P

Magda
Sabazios
2005-12-21 09:36:16 UTC
Post by a***@autograf.pl
Ale czy wam sie zdarza do anala podchodzic tak z marszu, bez
przygotowania?
no, pare razy zdarzylo mi sie uprawiac anala na spontan, ale ogolnie nie
polecam....

pozdro
Sabazios
Dumbe Hundas ne mahon specan. Dumbe Hundas ne mahon berca
Jacek Krzyzanowski
2005-12-21 11:24:11 UTC
Post by Sabazios
no, pare razy zdarzylo mi sie uprawiac anala na spontan, ale ogolnie nie
polecam....
Bolal cie tylek? ;>>>
. KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
. Skierniewice .
............................................... ICQ 141058219 .
Sabazios
2005-12-21 11:58:14 UTC
Post by Jacek Krzyzanowski
Post by Sabazios
no, pare razy zdarzylo mi sie uprawiac anala na spontan, ale ogolnie nie
polecam....
Bolal cie tylek? ;>>>
Fiut :-) A co? Twoim zdaniem tylko takiego anala uprawiac mozna? Dac tylek
do rzniecia? ;-P

pozdro
Sabazios
Dumbe Hundas ne mahon specan. Dumbe Hundas ne mahon berca
Jacek Krzyzanowski
2005-12-21 12:19:08 UTC
Post by Sabazios
Post by Jacek Krzyzanowski
Bolal cie tylek? ;>>>
Fiut :-) A co? Twoim zdaniem tylko takiego anala uprawiac mozna? Dac tylek
do rzniecia? ;-P
Skad to przypuszczenie? Jak tylek jest rzniety, to ktos go musi rznac.
Nie okresliles sie, czy byles strona czynna czy bierna, a teraz to nic nie
wiadomo... ;>
............................................... ICQ 141058219 .
Sabazios
2005-12-21 14:21:07 UTC
Post by Jacek Krzyzanowski
Post by Sabazios
Post by Jacek Krzyzanowski
[...]
mnie wiadomo, tylko sie zastanawiam, czemu ty taki zainteresowany jestes...
;-)))

pozdro
Sabazios
Dumbe Hundas ne mahon specan. Dumbe Hundas ne mahon berca
marenks
2005-12-21 17:37:20 UTC
Post by Sabazios
Post by a***@autograf.pl
Ale czy wam sie zdarza do anala podchodzic tak z marszu, bez
przygotowania?
no, pare razy zdarzylo mi sie uprawiac anala na spontan, ale ogolnie
nie polecam....
a mi tam nie przeszkadzalo...
wystarczy po sie umyc
mozna razem skoczyc pod prysznic i sie wyszorowac...
--
pozdr
Marenks
Sabazios
2005-12-22 11:15:54 UTC
Post by marenks
Post by Sabazios
Post by a***@autograf.pl
[...]
no coz... mnie jednak to odrobinke psuje efekt... poza tym potem zawsze
jakies otarcia, podraznienia na fiucie... Na spontan fajnie sie normalny
seksik uprawia, anal jednak wole bardziej przyszykowany - zwlaszcza ze
ostatnio sie okazalo, ze mam silne uczulenie na niektore nawilzacze
stosowane obecnie w prezerwatywach, wiec wole uprawiac seks bez tego
elementu na wsiakij paradnyj (coz, fiut spuchniety jak balonik to nie jest
to, co tygrysy lubia najbardziej). Spontaniczny analik moglby byc mozno
niehigieniczny przez to ;-)))

pozdro
Sabazios
Dumbe Hundas ne mahon specan. Dumbe Hundas ne mahon berca
a***@autograf.pl

quasi-biolog
2005-12-20 20:56:05 UTC
Post by Lujski
Witam - moja dziewczyna chce probowac sex-u analnego
(...)

Moze to sie przyda: [ http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_sex ].

pzdr
q-b
ON/OFF
2005-12-21 10:42:36 UTC
Post by quasi-biolog
Moze to sie przyda: [ http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_sex ].
Ktoś kiedyś w innym wątku na temat anala zapodał linka do takiego
fajnego poradnika. Świat kochania.. świat seksu czy jakoś tak. Albo
inaczej :) Nie pamiętam
W każdym razie było to fajnie zredagowane i zaopatrzone w rysuneczki.

Jak ktoś wie o co mi chodzi (bo ja nie do końca) to może zapoda tego linka.
Tomek2
2005-12-22 14:45:16 UTC
Niestety na wielko¶æ dziurki jedynym sposobem jest czêste uprawianie seksu
analnego. Z czasem stanie siê ona na tyle du¿a i¿ bêdzie wchodzi³ jak w
mase³ko. Pocz±tki bywaj± ciê¿kie, wiem ty gdy¿ te¿ oboje z ¿on± mieli¶my
podobny problem. Musicie pamiêtaæ o kilku ¿eczach :
1. Dupcia dziewczyny musi byæ po lewatywie bo inaczej bêdziesz mia³ cz³onka
w g....
2. Gdy ju¿ siê za to zabie¿ecie to nie pchaj od razu cz³onka bo wtedy
napewno j± bêdzie bola³o i nie bêdzie mia³a z tego ¿adnej przyjemno¶ci.]
3. Zacznij od paluszka i tak po trochu musisz j± rozci±gn±æ, dopiero po
czasie (jakim - sam to musisz stwierdziæ) zacznij wpychaæ cz³onka delikatnie
najlepiej równocze¶nie wyci±gaæ z dupci paluszek.
4. Najwa¿niejsze to to i¿ te wszystkie zasady siê tycz± kobiety która
wcze¶niej nigdy tego nie robi³a, bo je¿eli twoja dziewczyna uprawia³a ju¿
taki rodzaj seksu np. z poprzednim ch³opakiem (o ile taki oczywi¶cie
istnia³) i by³o to do¶æ czêstym zjawiskiem to nie powiniene¶ mieæ teraz z
tym ¿adnych k³opotów. Natomiast je¿eli bêdziesz tym pierwszym co j± zadowoli
analnie to wszystko tak jak opisane tylko o jednym nie zapomnij POMA£U !!!

Co do kremu to musia³ by¶ popytaæ w sexshopach, byæ mo¿e oni tam maj± takie
specja³y choæ nie s±dze by takowy wogule istnia³.

Tomek
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
@nn
2005-12-23 13:07:51 UTC
Post by Lujski
[...]
LOL
Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************
Przeznaczenie jest jedno, ale sposobów jego realizacji wiele.
Lady GTI
2005-12-29 19:56:07 UTC
A wiecie co ja mysle..ze 90% komentarzy jest bez sensu i jest wynikiem waszego
braku wiedzy na ten temat,teoretycznego jak i praktycznego.Mysle rowniez nie
ujmujac nikomu,ze 95% z was nigdy nie uprawiało analu.
Zeby kochac sie w ten sposob (nazywajac po imienu ANALNIE) po

1.Potrzebne sa 2 osoby rownie mocno na to nakrecone
2.Potrzebne sa 2 osoby,ktore rownie mocno to lubia
3.Gwarantuje,ze jesli zrobisz to delikatnie i jej sie spodoba to bedzie
chciala czesciej i wiecej (wiec przemysl to czy Ty dasz rade)
4.Jesli wyczujesz,ze Twoja kobiete cos boli rob przy okazji cos innego co ja
podnieca,a gwarantuje,ze zapomni o bolu i po chwili sie rozluzni
5.Panowie..moze w micie o "rozjechaniu "troche prawdy jest..ale troche tez
nie..Jesli kobieta tego nie robila lub nie lubi to automatycznie sie spina i
jest ciasno..Jesli to robila i co lepsze to uwielbia łatwiej jest wejsc i
szybciej sie rozluznia..bo wie jak to robic..To tyle jesli o moje zdanie
chodzi..a nie tylko nie kazdy facet,ale sa tez kobiety,ktore do tego sie
poprostu nie nadaja..powinni pchac karuzele,ucierac chrzan albo deptac
kapuste..to tez napewno sprawia jakas przyjemnosc..haha
Pozdrawiam
LADY GTI