sex analny - jak to sie robi ?
Lujski
2005-12-20 16:41:10 UTC
Witam - moja dziewczyna chce probowac sex-u analnego - ale ja nie wiem jak sie
za to zabrac zeby ja za bardzo nie bolalo - czy sie stosuje jakies masci na
tylek czy jak ? jak zrobic zeby jej dupka nie byla taka ciasna tylko dziurka
byla ladnie duza jak na pornuskach i zeby sie lepiej pchalo - pozdr
t***@op.pl
2005-12-20 17:07:39 UTC
Moim zdaniem te na pornuskach sa takie duze bo juz sa rozjechane:D
Przemek Lipski
2005-12-20 17:18:12 UTC
Post by Lujski
jak zrobic zeby jej dupka nie byla taka ciasna tylko dziurka
byla ladnie duza jak na pornuskach i zeby sie lepiej pchalo - pozdr
Mysle ze wystarczy sie bzykac analnie codziennie przez rok i bedziesz mial
duza dziurke.

Pozdro Przemek

ps. a ja myslalem ze ciasniejsze dziurki sa przyjemniejsze ;]]]
RudeBoy
2005-12-20 17:33:38 UTC
Post by Lujski
[...]
Zacznij od tego, ze odwrocisz kobitke tylem do siebie.
--
RudeBoy Selecta
Bless...
[ Powered by Jah & Reggae Riddim ]
..::Mehi::..
2005-12-20 17:45:09 UTC
najpierw to mu musi stanac bo inaczej nawet odwrocenie nie pomoze.
Aicha
2005-12-20 17:46:31 UTC
Post by Lujski
czy sie stosuje jakies masci na
tylek czy jak ?
Bierzesz krem Nivea, rozsmarowujesz po tyłku (pośladkach), potem
wsadzasz między nie ptaszka, ściskasz półkule i jazda!
--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org
RudeBoy
2005-12-20 17:51:56 UTC
Post by Aicha
Bierzesz krem Nivea, rozsmarowujesz po tyłku (pośladkach), potem
wsadzasz między nie ptaszka, ściskasz półkule i jazda!
Pomylilo Ci sie! Nivea to do Orala. Do anala lepszy jakis na celulitis.
Aicha
2005-12-20 18:02:56 UTC
Post by RudeBoy
Post by Aicha
Bierzesz krem Nivea
Pomylilo Ci sie! Nivea to do Orala. Do anala lepszy jakis na
celulitis
Chcesz, żeby mu penis zesztywniał na stałe? :D
--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org
RudeBoy
2005-12-20 18:03:02 UTC
Post by Aicha
Chcesz, żeby mu penis zesztywniał na stałe? :D
Nic nie chce od jego penisa ani od zadnego innego :)
Aicha
2005-12-20 18:04:46 UTC
Post by RudeBoy
Post by Aicha
Chcesz, żeby mu penis zesztywniał na stałe? :D
Nic nie chce od jego penisa ani od zadnego innego :)
Od swojego też nie? ;>
--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org
RudeBoy
2005-12-20 18:12:40 UTC
Post by Aicha
Od swojego też nie? ;>
Oszty!! :D
Moj to wobec mnie ma zobowiazania ;)
a***@autograf.pl
2005-12-20 18:38:49 UTC
Heh, mysle ze sporo niezbednych informacji znajdziesz na stronach dla
homo... ;P

A swoja droga tez mnie pewne kwestie techniczne analnego bardzo niepokoja. Bo
ta druga dziurka czy duza czy mala, nawilzona odpowiednio czy nie, to i tak
chyba do najczystszych zakątków nie należy!?

A na pornolach wszystkie dziurki sa czysciutkie, rozowiutkie... no ale
powiedzmy sobie szczerze w tym zawodzie panuja pewne standardy i te kobietki
sie do tego przygotowywuja najpierw...

Ale czy wam sie zdarza do anala podchodzic tak z marszu, bez przygotowania?
a***@autograf.pl

Regenerat
2005-12-20 19:49:59 UTC
Post by a***@autograf.pl
[...]
Slyszalem ze przed kreceniem panienki robia
sobie lewatywe zeby bylo czysto i bez "farfocli".

Piotr
quasi-biolog
2005-12-20 20:56:05 UTC
Post by Lujski
Witam - moja dziewczyna chce probowac sex-u analnego
(...)

Moze to sie przyda: [ http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_sex ].

pzdr
q-b
Magda
2005-12-21 09:10:32 UTC
Post by Regenerat
Slyszalem ze przed kreceniem panienki robia
sobie lewatywe zeby bylo czysto i bez "farfocli".
Panienki z pornoli nie dość, że robią sobie lewatywę, to jeszcze nie
jedzą na dzień, dwa, przed kręceniem zdjęć.

Normalna dziewczyna, która nie będzie wypinała się 4 godziny wystarczy,
że przepłucze się w tamtych okolicach (gruszka z kanką się przydaje) i
też jest czyściutka i różowiutka :P

Magda
Sabazios
2005-12-21 09:35:03 UTC
Post by RudeBoy
Post by Aicha
Bierzesz krem Nivea
Pomylilo Ci sie! Nivea to do Orala. Do anala lepszy jakis na celulitis
Chcesz, ¿eby mu penis zesztywnia³ na sta³e? :D
on by pewnie chcial - byloby akurat odwrotnie jak teraz ;-))))

pozdro
Sabazios
Dumbe Hundas ne mahon specan. Dumbe Hundas ne mahon berca
Sabazios
2005-12-21 09:36:17 UTC
Post by a***@autograf.pl
Ale czy wam sie zdarza do anala podchodzic tak z marszu, bez
przygotowania?
no, pare razy zdarzylo mi sie uprawiac anala na spontan, ale ogolnie nie
polecam....

pozdro
Sabazios
Dumbe Hundas ne mahon specan. Dumbe Hundas ne mahon berca
ON/OFF
2005-12-21 10:44:51 UTC
Post by quasi-biolog
Moze to sie przyda: [ http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_sex ].
Ktoś kiedyś w innym wątku na temat anala zapodał linka do takiego
fajnego poradnika. Świat kochania.. świat seksu czy jakoś tak. Albo
inaczej :) Nie pamiętam
W każdym razie było to fajnie zredagowane i zaopatrzone w rysuneczki.

Jak ktoś wie o co mi chodzi (bo ja nie do końca) to może zapoda tego linka.
Jacek Krzyzanowski
2005-12-21 11:24:11 UTC
Post by Sabazios
no, pare razy zdarzylo mi sie uprawiac anala na spontan, ale ogolnie nie
polecam....
Bolal cie tylek? ;>>>
. KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
. Skierniewice .
Następna strona >
Strona 1 z 2