sex w szkole w miechowie
xxl
2006-10-02 06:14:57 UTC
Podobno znów jaki¶ film w szkole nakrêcono
Ktos co¶ wiecej wie ? ja tylko och³apki na tvn24 dzis rano uslyszalem
rs
2006-10-02 10:10:30 UTC
Post by xxl
Podobno znów jaki¶ film w szkole nakrêcono
Ktos co¶ wiecej wie ? ja tylko och³apki na tvn24 dzis rano uslyszalem
widac szkol± sie ju¿ przyszli operatorzy kamer, re¿yserzy i aktorzy filmów
xxx ;);)
Quasi
2006-10-02 11:32:24 UTC
Podobno znów jakiś film w szkole nakręcono
Ktos coś wiecej wie ?
W szkole pod rzadami ministra Giertycha?! Niemozliwe! Napewno to
perfidna prowokacja wsciekle broniacego sie przed moralna odnowa IVRP
"Ukladu", ktory oplotl dziennikarzy TVN24 "Szara Siecia" powiazan
agenturalno-korupcyjnych!

Napewno nie byl to zaden sex, lecz zwykle uczniowskie negocjacje.

;->

pozdrawiam
Quasi
--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky
bovaa
2006-10-02 14:40:48 UTC
Post by Quasi
"Ukladu", ktory oplotl dziennikarzy TVN24 "Szara Siecia" powiazan
agenturalno-korupcyjnych!
Napewno nie byl to zaden sex, lecz zwykle uczniowskie negocjacje.
Renia z Lipinskim?, to dlatego musieli wyciac reszte ;) Nieraz jest nudno w
hotelach poselskich ;)

bovaa
40-parolatek
Raczej kuplety lekcji anatomii...
rs
2006-10-03 22:05:40 UTC
[..]
Post by Quasi
Napewno nie byl to zaden sex, lecz zwykle uczniowskie negocjacje.
w sumie masz chyba racje; sex mozna chyba czesto zaliczyc do swojego rodzaju
negocjacji

ale juz nie bedziemy sie rozpisywac o rodzake negoscjaji ;)
to inny rodzial ;)
Konrad
2006-10-02 12:29:50 UTC
Ja mam pytanie o który Miechów chodzi. W woj. Ma³opolskim?
RudeBoy
2006-10-03 11:44:13 UTC
Ja mam pytanie o który Miechów chodzi. W woj. Małopolskim?
A co? Chcesz pojechac do Meichowa i poszukac Joli?

NMSP
--
RudeBoy Selecta
Bless...
[ Powered by Jah & Reggae Riddim ]
Konrad
2006-10-03 19:51:15 UTC
Nie, mieszkam niedaleko...
Szerszen
2006-10-02 15:10:29 UTC
sex w szkole w miechowie
nieprawda "to jest powazne naduzycie semantyczne"
Quasi
2006-10-02 15:56:45 UTC
Post by Szerszen
sex w szkole w miechowie
nieprawda "to jest powazne naduzycie semantyczne"
I "skrot myslowy"...
--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky
Myjk
2006-10-02 17:48:51 UTC
Podobno znów jakiś film w szkole nakręcono
Ty co? Fascynat dziecięcej pornografii?
Bo nie bardzo rozumiem cel tego postu...
Pozdor Myjk
xxl
2006-10-02 18:20:16 UTC
Post by xxl
Podobno znów jaki¶ film w szkole nakrêcono
Ty co? Fascynat dzieciêcej pornografii?
Bo nie bardzo rozumiem cel tego postu...
A Ty co ? Roman Giertych ? bo nie bardzo rozumiem Twojego komentarza ...

Poprostu chcia³em wiedzieæ co¶ wiêcej.. zapewne mi nie wolno ?
Myjk
2006-10-02 20:56:21 UTC
Poprostu chciałem wiedzieć coś więcej..
Na pytanie zatem wybrałeś grupę o seksie.
Gratuluję wyczucia i pomyślunku.
Właściwie to zupełnego braku.
Pozdor Myjk
xxl
2006-10-03 05:39:57 UTC
Post by xxl
Poprostu chcia³em wiedzieæ co¶ wiêcej..
Na pytanie zatem wybra³e¶ grupê o seksie.
Gratulujê wyczucia i pomy¶lunku.
W³a¶ciwie to zupe³nego braku.
Zapyta³em i odpowiedŒ dosta³em i co w tym z³ego ?
Goryszm pomys³em jest chyba publikacja linków do filmu a o to nie prosi³em !
Myjk
2006-10-04 08:23:47 UTC
Zapytałem i odpowiedź dostałem i co w tym złego ?
Goryszm pomysłem jest chyba publikacja linków do
filmu a o to nie prosiłem !
Jakby to ująć żebyś zrozumiał... wiesz na jakiej zsadzie działa
śnieżna lawina? Ty właśnie spuściłeś (o, nawet w temacie grupy
trochę się mieszczę ;) taką lawinę. I nie ważne co napiszesz,
to właśnie "dzięki" Tobie ktoś tutaj podał te linki.
Pozdor Myjk
xxl
2006-10-04 20:20:10 UTC
Post by xxl
Zapyta³em i odpowiedŒ dosta³em i co w tym z³ego ?
Goryszm pomys³em jest chyba publikacja linków do
filmu a o to nie prosi³em !
Jakby to uj±æ ¿eby¶ zrozumia³... wiesz na jakiej zsadzie dzia³a
¶nie¿na lawina? Ty w³a¶nie spu¶ci³e¶ (o, nawet w temacie grupy
trochê siê mieszczê ;) tak± lawinê. I nie wa¿ne co napiszesz,
to w³a¶nie "dziêki" Tobie kto¶ tutaj poda³ te linki.
To pewnie przez to ze je¿dze samochodem bêde ja winny globalnemu ociepleniu
? to moze tvn24 i super expres s± winne ze napisa³y i przez nie ja napisa³em
i podano linki ??
Mo¿e oddychaæ mam przestaæ ? brak mi s³ów ...
40-parolatek
Przestan ze panikowac czlowieku..., z igly widly robisz...!
xxl
2006-10-05 05:51:18 UTC
raczej kolega Myjk
kuba (aka cita)
2006-10-05 07:17:13 UTC
Post by xxl
Post by 40-parolatek
Przestan ze panikowac czlowieku..., z igly widly robisz...!
raczej kolega Myjk
te .. a kogo niby 40-parolatek zacytował ?
Patrz co czytasz ...
--
pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.z.pl gg:0001 0100 0110 0001 1001 0110 1000
Mam kotka i nie zawaham sie go użyć !
xxl
2006-10-05 20:15:13 UTC
te .. a kogo niby 40-parolatek zacytowa³ ?
Patrz co czytasz ...
te.... moja wina, ale zy³ka mi jeszcze nie pêk³a :)
Myjk
2006-10-05 07:33:11 UTC
Post by 40-parolatek
Przestan ze panikowac czlowieku..., z igly widly robisz...!
Do paniki mi jeszcze daleko... wierz mi.
Za to Ty się tak bardzo nie stresuj,
bo Ci żyłka pęknie. ;)
Pozdor Myjk
Quasi
2006-10-02 18:07:18 UTC
Podobno znów jakiś film w szkole nakręcono
Ktos coś wiecej wie ? ja tylko ochłapki na tvn24 dzis rano uslyszalem
Za [ http://tinyurl.com/p6gbl ]:

To się dzieje w polskiej szkole

Jolę i Marka, bohaterów komórkowego pornola, teraz w miasteczku znają
wszyscy

Uczniowie z Miechowa (Małopolska) nakręcili obrzydliwy film
pornograficzny. Gwiazdorami pornola byli licealistka Jola (16 l.) i
gimnazjalista Marek (13 l.). Na filmie widać innych nastolatków, którzy
z zapartym tchem przyglądają się wyczynom młodych kochanków. Film krążył
po szkole, ku uciesze uczniów. Żarty skończyły się, kiedy trafił do
dyrektora liceum. Sprawą zajmuje się prokuratura.

- Nie miałem wyboru, musiałem tak postąpić - wyznaje Zygmunt Dróżdż,
nowo mianowany dyrektor Liceum Ogólnokształcącego w Miechowie, który
złożył doniesienie do prokuratury w tej sprawie.

Filmik ktoś mu podrzucił, gdy widziała go już nie tylko cała szkoła, ale
też pół miasta.

- Chciałbym wierzyć, że to nieprawda. Czekam, co zrobi prokuratura,
wtedy będę podejmował decyzje - dodaje dyrektor, który w swej 28-letniej
karierze z taką sprawą nie miał do czynienia.
Zwykły pornol

Nagranie zrobione telefonem komórkowym nie pozostawia złudzeń, że w
głównej roli występuje Jola, uczennica drugiej klasy jego liceum. Widać
wyraźnie, jak dobrze rozwinięta długowłosa nastolatka stoi oparta o
drzewo, a wątły, dużo niższy Marek udowadnia jej, że jest mężczyzną.
Potem jeszcze uprawiają miłość francuską.

- To zwykły pornol - fachowo komentuje filmik spotkany na korytarzu
licealista. - Jaki wstyd dla szkoły - powtarza opinię zasłyszaną od
nauczycieli.

Jola jakby nigdy nic na razie chodzi na zajęcia. Z podniesioną głową
patrzy na wytykających ją palcem rówieśników.

- Lubi te sporty - podśmiewa się jedna z koleżanek. - Tylko po co było
to nagrywać? - dziwi się jak wszyscy inni znajomi. - Może już normalny
seks w zaciszu jej nie kręci - zastanawia się.
Patroszenie Z.

Pornograficzny film przez kilka tygodni był na niemieckim serwerze pod
wymownym tytułem "Patroszenie Z." (w oryginale jest pełna nazwa, ale nie
podajemy, bo to nazwisko licealistki).

- W szkole się ze mnie śmieją, wstydzę się - spuszcza oczy siostra Joli.

Matka dziewczyn wstydzi się przyznać, że licealistka jest jej córką.

Matka Marka broni się, atakując. - A są tam nazwiska?! - krzyczy. - To
nie mój syn jest na tym filmie - wyrzuca z siebie i zatrzaskuje drzwi.

Adam Pituch, dyrektor Gimnazjum nr 1 w Miechowie, do którego chodzi
Marek, wie o sprawie, ale uczniowskiego pornola nie widział. Uczeń
pierwszej klasy gimnazjum chodzi na zajęcia, chociaż rówieśnicy pokazują
go palcami i z uśmieszkami komentują sprawę.

- To jeszcze dziecko, otoczyliśmy go opieką pedagogiczno-psychologiczną
- tłumaczy. - Musimy zrobić wszystko, by nie znalazł się na marginesie.
To pedofilia

Chociaż uczniowski pornol zniknął już ze strony niemieckiego serwera,
zdobycie go w Miechowie nie jest problemem. Na pewno będzie żył dłużej,
niż myśleli jego główni bohaterowie. A wszystko dlatego, że Jola,
pragnąc mężczyzny, zamiast poszukać go wśród pełnoletnich, zabrała się
za 13--letniego dzieciaka. Może być karana za pedofilię. Seks z osobą
poniżej 15 lat jest bowiem karalny.

Sąd rodzinny i dla nieletnich już się tym zajmuje. Kochliwa licealistka
może i tak mówić o szczęściu, bo gdyby miała ukończone 17 lat, to za
współżycie z tak młodym chłopcem mogłaby być skazana nawet na 12 lat
więzienia. Teraz o jej losie zdecyduje sąd rodzinny.

PS. Imiona uczniów zmienione
Korzystają z wolności i gadżetów

Prof. Zbigniew Izdebski, pedagog i seksuolog, kierownik Zakładu
Poradnictwa Młodzieżowego i Edukacji Seksualnej Uniwersytetu
Zielonogórskiego:

- Trudno to kwalifikować jako znak nowych czasów. Takie rzeczy się
zdarzały, tyle że postęp medialny, a konkretnie Internet i telefony
komórkowe, umożliwiają teraz szybkie ich nagłaśnianie. Współżycie
seksualne 13-letniego chłopaka też nie jest czymś nadzwyczajnym. Z badań
wynika, że ok. 20 procent chłopców rozpoczyna współżycie już przed 15.
rokiem życia.
Dlaczego upubliczniają seks?

Według psychologa prof. Janusza Czapińskiego, młodzież rajcuje takie
eksperymentowanie na granicy ryzyka. Załatwiają dwie sprawy - wyrzucają
z siebie napięcie seksualne i mają szansę awansować w hierarchii
szkolnej, wzbudzając podziw rówieśników. Niestety, jest w tym duża wina
szkoły! Wychowanie seksualne nie jest antidotum na takie zachowanie. -
Nie każdy nauczyciel radzi sobie z balansowaniem na granicy dzieciństwa
i dorosłości. A młodzież eksperymentuje, z paleniem, piciem i z seksem -
dodaje.

autor: Miechów, Mirosław Koźmin BM
--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky
40-parolatek
2006-10-02 22:07:54 UTC
Post by Quasi
To pedofilia
[...]
KURWA MAC!!!
- czy w tej Polsce juz do konca wszyscy podurnieli...!?

Czy nie ma juz zadnego rozsadnego autorytetu w tym Kraju..., czy rozsadek
juz zupelnie zaniknal w Polsce...!?

Przeciez ten dziennikarz przedstawil ten mlodzienczy "wybryk" w ten sposob,
jakby to co najmniej masowe morderstwo bylo...!

Wybryk moze i nie na miejscu, ale toc to tylko incydent.

Jak mozna posuwac takie pierdoly publicznie, ze za inicjacje seksualna mozna
kogos wsadzic na 12 lat paki ...!?

Ludzie! - dokad zaszedl ten kraj!!!

I niech mi nikt nie odpisuje, ze sa takie przepisy!
Sa, na pewna sa. Rowniez i w innych krajach.
Ale te przepisy dotycza PEDOFILI!!! - a nie kurwa, dojrzewajacej mlodziezy!

Jak widze, naprodukowalo sie USRANYCH dziennikarzy, ktorzy za "afere"
wlasnego ojca by sprzedali

Och KK! - do jakiego "szalenstwa" doprowadziles polskie spoleczenstwo
"forsujac" swoje chore mrzonki. I to w niespelna 20 lat!!!
Raf256
Ale socjalistów wierzących nie nazywa sie lewakami-> patrz PiS.
40-parolatek
2006-10-02 22:43:27 UTC
2006 00:07
Post by 40-parolatek
[...]
Na szczescie "czulem pismo nosem" i "nawialem" stamtad przed prawie 20-ma
laty...
40-parolatek
2006-10-02 22:22:28 UTC
40-parolatek wrote:

JEST
Post by 40-parolatek
Przeciez ten dziennikarz przedstawil ten mlodzienczy "wybryk" w ten
sposob, jakby to co najmniej masowe morderstwo bylo...!
MIALO BYC
Przeciez ten dziennikarz przedstawil ten mlodzienczy "wybryk" w taki
sposob, jakby to co najmniej masowe morderstwo bylo...!
bovaa
2006-10-03 08:50:32 UTC
Post by 40-parolatek
KURWA MAC!!!
- czy w tej Polsce juz do konca wszyscy podurnieli...!?
taa, musze sie z Toba zgodzic. Paranoja jakas:)

bovaa
Mme Kitzmoor
2006-10-03 13:09:23 UTC
Post by 40-parolatek
Jak mozna posuwac takie pierdoly publicznie, ze za inicjacje seksualna mozna
kogos wsadzic na 12 lat paki ...!?
Coś mi świta, że Kiśka kiedyś pisała na ten temat na pss, ale nie
mogę tak na szybko znaleźć. Poguglaj i upewnij się, ale zdaje się,
że osoby niepełnoletniej (<18 lat) nie można z tego paragrafu
pociągnąć do odpowiedzialności.

Pozdrawiam
Iff
Kisia
2006-10-03 15:15:39 UTC
Post by Mme Kitzmoor
[...]
Można, decyduje o tym sąd dla nieletnich albo sąd rodzinny, tego typu
sprawy były i będą.
40-parolatek
2006-10-03 17:01:04 UTC
Post by Mme Kitzmoor
Post by 40-parolatek
[...]
Eeeech...,
- szkoda slow i nerwow....

Jak juz gdzies tam odpowiedzialem, jestem coraz bardziej przekonany do tego,
iz dobrze zrobilem, ze wyemigrowalem z tego "domu wariatow"...

Pozdrawiam
Kisia
2006-10-03 17:15:50 UTC
Prawo jest prawem i obowiązuje każdego obywatela.
40-parolatek
2006-10-03 18:47:15 UTC
Post by Kisia
Post by 40-parolatek
Jak juz gdzies tam odpowiedzialem, jestem coraz bardziej przekonany do
tego, iz dobrze zrobilem, ze wyemigrowalem z tego "domu wariatow"...
Prawo jest prawem i obowiązuje każdego obywatela.
Przeciwko prawu nie mam nic.
Niedawno nawet, wytykalem lamanie prawa jakiemus prawnikowi (a wlasciwie
"prawniczce")

Obiekcje mam jednak do "nadinterpretacji" czynu...

Pozdrawiam
Kisia
2006-10-03 21:55:46 UTC
Post by 40-parolatek
Przeciwko prawu nie mam nic.
Niedawno nawet, wytykalem lamanie prawa jakiemus prawnikowi (a wlasciwie
"prawniczce")
Obiekcje mam jednak do "nadinterpretacji" czynu...
W zależności kto prowadzi tą sprawę (w prokuraturze i w sądzie) wydaje
się taki a nie inny wyrok. W Polsce skazywani sa także mężczyźni, którzy
mają dziecko z osobą poniżej 15 roku życia, mimo, że chcą załozyć
rodzinę. A jednostki patologiczne, takie jak wynieniona w artykule
dziewczyna powinny mieć problemy, bo to nie jest normalne.
marchand
2006-10-04 08:50:50 UTC
A jednostki patologiczne, takie jak wynieniona w artykule dziewczyna
????

A gdzie tu trupy, albo chocby osoby poszkodowane ? Stado moherow
zachlystuj±cych sie w³asnym skostnieniem intelektualnym ?
To jedyni "poszkodowani" w ca³ej tej sprawie.

Obowi±zuje tu i teraz taka teza: "Nastolatki nie powinny uprawiac seksu"
Niby tak na prawdê, to czemu ? Czym sie rózni ewewntualna wpadka i ci±¿a u
nastolatków od takiej samej wpadki u trzydziestolatkow ?
Fakt.. trzydziestolatkowie maj± zdecydowanie mniejsze szanse na zdrowe
potomstwo.. :-(
Ró¿ni sie wiêc ta sytuacja - z biologicznego punktu widzenia na korzy¶æ
nastolatkow, a z socjologicznego bêdzie juz odwrotnie...choæ w zasadzie, to
tylko w naszej "cywilizacji zachodu".
Po to natura wytworzyla menopazue zeby babcie chowa³y wnuki, gdy ich mlode
dzieci zajmuja sie prokreacj±.
Dura lex sed lex... Prawo natury obowi±zujace przez dziesi±tki tysiecy lat.
Dopiero w ostatnich dwoch tysi±cach lat to prawo natury zostalo wypaczone.
Kto¶ poda jaki¶ racjonalny argument przeciwko tym "uczniom" czy pozostaje
tylko zaslanianie sie liter± naszego lokalnego prawa ? Lokalnego zarówno co
do miejsca jak i co do czasu obowi±zywania. Warto zauwazyæ, ze prawa
stanowione w calej ludzkiej historii stanowi³y jednostki i zbiorowo¶ci
ludzi - delikatnie mówi±c - nie do konca poczytalnych. Tak jest i obecnie -
vide dowolny dziennik telewizyjny. St±d absurdalno¶æ niemal po³owy
ustanowionych obecnie praw.
powinny mieæ problemy, bo to nie jest normalne.
Co wed³ug Ciebie jest nienormalne ?
Seks nastolatkow, czy zrobienie sobie z tego przez nich jajczarskiego
wyg³upu ?

Pozdrawiam

Krzysztof K
Kisia
2006-10-04 10:31:27 UTC
Post by marchand
A gdzie tu trupy, albo chocby osoby poszkodowane ? Stado moherow
zachlystujących sie własnym skostnieniem intelektualnym ?
To jedyni "poszkodowani" w całej tej sprawie.
Poszkodowani są nastolatkowie, nie zdawali sobie konsekwencji ze swojego
czynu, specyfiką małych miasteczek jest izolowanie takich osób, ich
rodzin. Ich konstrukcja psychiczna jest dosyć słaba i może nie wytrzymać
konsekwencji społecznych.
Post by marchand
Obowiązuje tu i teraz taka teza: "Nastolatki nie powinny uprawiac seksu"
Niby tak na prawdę, to czemu ? Czym sie rózni ewewntualna wpadka i ciąża u
nastolatków od takiej samej wpadki u trzydziestolatkow ?
Pewnie, że 30-latkowie mają warunki do tego aby mieć dziecko, a
nastolatkowie muszą liczyć na pomoc rodziców i państwa w postaci
zasiłków, dostają pieniądze na dziecko, zasiłki, przyzwyczajenie do
pomocy nie pozwala dorosnąć im, stają się niezaradni życiowo.
Post by marchand
Po to natura wytworzyla menopazue zeby babcie chowały wnuki, gdy ich mlode
dzieci zajmuja sie prokreacją.
A dlaczego babcia ma wychowywać wnuka? Ma swoje życie, często jest
aktywna zawodowo, towarzysko, jak sobie ludzie robią dzieci to na nich
spoczywa obowiązek ich wychowywania, nie na ich rodzicach.
Post by marchand
Dura lex sed lex... Prawo natury obowiązujace przez dziesiątki tysiecy lat.
Dopiero w ostatnich dwoch tysiącach lat to prawo natury zostalo wypaczone.
Nie wypaczone a nastąpiła ewolucja, prawo zawsze podąża za pewnymi
normami społecznymi.
Post by marchand
Warto zauwazyć, ze prawa
stanowione w calej ludzkiej historii stanowiły jednostki i zbiorowości
ludzi - delikatnie mówiąc - nie do konca poczytalnych.
Uważasz, że np. odbywanie stosunków seksualnych z rocznym dzieckiem jest
normalne i powinno być dozwolone prawnie? a może pozwólmy na zabijanie
innych bez ponoszenia kary? Albo wprowadzmy anarchię, rozwalmy wszystko,
zacznijmy się zabijać?
Post by marchand
Co według Ciebie jest nienormalne ?
Seks nastolatkow, czy zrobienie sobie z tego przez nich jajczarskiego
wygłupu ?
Problem z nastolatkami jest takie, że nie chcą być uważane za dzieci a
za dorosłych, dorosła osoba wie, że musi ponieść konsekwencje swojego
czynu, w tym wypadku konsekwencją jest odizolowanie społeczne,
wyśmiewanie. Za czyn, którego dopuścili się nie tylko oni ponoszą
konsekwencje, ale także ich rodziny.
Artur(m)
2006-10-04 10:46:33 UTC
Post by Kisia
A dlaczego babcia ma wychowywać wnuka?
bo to babci jest największa frajda...
:)

Artur(m)
Kisia
2006-10-04 10:53:51 UTC
Nie dla każdej ;-P
Mme Kitzmoor
2006-10-04 15:23:21 UTC
Post by Artur(m)
Post by Kisia
A dlaczego babcia ma wychowywać wnuka?
bo to babci jest największa frajda...
:)
PiS też tak uważa :> Frajda to jest posadzić wnuka na kolanach i
dać mu cukierka. A nie martwić się o stopnie, narkotyki i ganiać po
zebraniach, dywanikach dyrektora, ubezpieczalniach, sklepach
dziecięcych itp. Nie znam babki, która marzyłaby o tym, by ponownie
brać na siebie wychowanie dziecka. I nie sądzę, by marzyła o tym
taka, która widzi jak jej 13-letnie własne bawi się w kiblu w
dorosłego, by się popisać przed rówieśnikami.

Pozdrawiam
Iff
marchand
2006-10-04 11:57:32 UTC
Poszkodowani s± nastolatkowie, nie zdawali sobie konsekwencji ze swojego
czynu, specyfik± ma³ych miasteczek jest izolowanie takich osób, ich
rodzin.
Bardzo dobrze rozumiem twój punkt widzenia. I nie odnosze sie do Ciebie
personalnie i do tego,ze Ty tak piszesz, tylko do tego, ze szybko¶æ
ewolucji spo³ecznej i wyd³u¿anie wieku uzyskania samodzielno¶ci ekonomicznej
nie idzie w parze z szybkosci± ( wczesno¶ci±) biologicznego dojrzewania
p³ciowego i zdolno¶ci± ( potrzeb± ?) do odbywania stosunkow seksualnych.

Ich konstrukcja psychiczna jest dosyæ s³aba i mo¿e nie wytrzymaæ
konsekwencji spo³ecznych.
Diabli wiedz± jaka jest konstrukcja psychiczna tych konkretnych nastolatkow.
Skoro zdecydowali sie na takie "jaja", to raczej opiniê spo³eczn± maj± w
dupie.
Zgadzam sie natomiast, ze osobniki ³ami±ce lokalne tabu narazaj± sie na
najgorszy z mozliwych rodzajow agresji czyli na agresjê po¶redni±. Ta
niszczy nie mniej skuteczniej od piê¶ci. I tu masz racjê.
Pewnie, ¿e 30-latkowie maj± warunki do tego aby mieæ dziecko,
Tu i teraz tak. W tym zakresie te¿ masz racje. Choæ nawet jeszcze teraz,
tylko gdzie indziej, bêdzie zupe³nie odwrotnie. Usi³owa³em zwrócic uwagê na
co¶ innego.
a nastolatkowie musz± liczyæ na pomoc rodziców i pañstwa w postaci
zasi³ków, dostaj± pieni±dze na dziecko, zasi³ki, przyzwyczajenie do pomocy
nie pozwala dorosn±æ im, staj± siê niezaradni ¿yciowo.
Takie same zasi³ki i zapewne tak¿e pomoc rodzicow dostanie para 30 letnia
która nie ma srodków na wychowanie dziecka samodzielnie. Nie ma specjalnych
zasi³ków dla nastolatkow-rodzicow.
Post by marchand
Po to natura wytworzyla menopazue zeby babcie chowa³y wnuki, gdy ich
mlode dzieci zajmuja sie prokreacj±.
A dlaczego babcia ma wychowywaæ wnuka?
Nie "ma". Nie tak to przedstawiam.
Fenomen menopauzy wystepuj±cy jedynie u ludzi wynik³ w³a¶nie z wyewoluowania
mechanizmow ochrony potomstwa swoich dzieci przez "starsze samice" To tak po
prostu by³o w przyrodzie i ..tyle. Przetrwaly i utrwali³y sie (
rozprzestrzeni³y swoje geny) te plemiona i szczepy gdzie ten mechanizm
funkcjonowa³.

Ma swoje ¿ycie, czêsto jest
aktywna zawodowo, towarzysko, jak sobie ludzie robi± dzieci to na nich
spoczywa obowi±zek ich wychowywania, nie na ich rodzicach.
To jest poglad. Ten pogl±d aczkolwiek IMO obecnie s³uszny, pozostaje w
sprzecznosci z biologi±. I tyle.. Mozemy nawet tupac, a ta sprzeczno¶c nie
zniknie.
Post by marchand
Dura lex sed lex... Prawo natury obowi±zujace przez dziesi±tki tysiecy lat.
Dopiero w ostatnich dwoch tysi±cach lat to prawo natury zostalo wypaczone.
Nie wypaczone a nast±pi³a ewolucja, prawo zawsze pod±¿a za pewnymi normami
spo³ecznymi.
Otóz to. Wskazywa³em, ¿e ( nasze!) normy spo³eczne s± w konflikcie z
biologi±.
Uwa¿asz, ¿e np. odbywanie stosunków seksualnych z rocznym dzieckiem jest
normalne i powinno byæ dozwolone prawnie?
Z rocznym ?!? Czemu uwa¿asz, ze ja tak uwa¿am ?
To¿ to nonsens. I nie wymaga uzasadniania, bo to oczywisty absurd.
Natomiast sredni wiek dopuszczony przez lokalne prawa dla zawierania
ma³zenstw na tej dziwnej planecie to, dla dziewcz±t nadal okres pomiedzy
9tym a 12tym rokiem zycia. U nas za¶ jest to penalizowane i nazywane
pedofili±. Gdzie zatem jest obiektywna prawda ?

a mo¿e pozwólmy na zabijanie
innych bez ponoszenia kary?
Przeciez pozwalamy. W zale¿no¶ci od okoliczno¶ci i dokejonego do nich
systemu usprawiedliwieñ. Nawet medale przyznajemy za to czasami.
Albo wprowadzmy anarchiê, rozwalmy wszystko, zacznijmy siê zabijaæ?
Prawo nie powstrzyma uzewnetrzniania emocji. Kazdy prawnik to wie. To
jedynie narzedzie do koj±cego oddzia³ywania na spoleczno¶æ w której juz
doszlo do czynu zabronionego. Narzedzie do przywracania zachwianego poczucia
bezpieczeñstwa. Oddzialywanie na sprawcê jest praktycznie ¿adne i w wypadku
prawa w 90% spóŒnione, bo w³asnie w 90% przypadkow nie cofa skutkow
zabronionego czynu.
Jednak bez zadnych regó³ by³oby nie mozliwe powstanie spolecznosci. To te¿
wiem. Wspolne rególy to podstawa wszelkich spolecznosci - zarowno
zwierzecych jak i ludzkich.
Problem z nastolatkami jest takie, ¿e nie chc± byæ uwa¿ane za dzieci a za
doros³ych,
I znowu ta nieszczêsna biologia.. :-)
niedojrza³y emocjonalnie i spolecznie osobnik jest ( niestety) dojrza³y
p³ciowo..i .. "mamy problem". Nie tylko pokazany filmik o tym swiadczy.

doros³a osoba wie, ¿e musi ponie¶æ konsekwencje swojego
czynu, w tym wypadku konsekwencj± jest odizolowanie spo³eczne,
wy¶miewanie. Za czyn, którego dopu¶cili siê nie tylko oni ponosz±
konsekwencje, ale tak¿e ich rodziny.
I to jest, moim zdaniem, g³upie i pod³e. To, ze konsekwencje ponosza
rodziny. Nawet nasze niedoskonale prawo zakazuje takich konsekwencji. A czy
ktololwiek staje w obronie rodzicow tych dzieciakow ?
Otóz nikt. Ja staralem sie posrednio podwazyæ sens powszechnego oburzenia,
choæ wiedzialem, ¿e z gory bêdê skazany na porazkê w takiej polemice. I to
jest niestety smutny obrazek naszej swiadomo¶ci, wybiórczego przestrzegania
praw i podlegania czêsto absurdalnym emocjom gdy dochodzi do naruszenia
tabu.
Nie s±dzê, ¿eby którekolwiek z rodzicow tych nastolatkow chocby w czêsci
akceptowa³o zachowanie swoich dzieci. Zapewne ¿adne z nich. Ale opluci i tak
bêd±. I to z powodu szczeniackiego wyg³upu, bo jak inaczej okresliæ to co
sie sta³o ?
Gdyby ci dwoje na prawdê nie mogli ju¿ dluzej wytrzymac bez seksu, to
zrobiliby to inaczej. Nie jako spektakl dla gawiedzi. Czyli o co tu tak
naprawdê chodzi ?
O zadymê !!!
I tyle.

Pozdrawiam

Krzysztof K
Kisia
2006-10-04 16:01:01 UTC
Post by marchand
Bardzo dobrze rozumiem twój punkt widzenia. I nie odnosze sie do Ciebie
personalnie i do tego,ze Ty tak piszesz, tylko do tego, ze szybkość
ewolucji społecznej i wydłużanie wieku uzyskania samodzielności ekonomicznej
nie idzie w parze z szybkoscią ( wczesnością) biologicznego dojrzewania
płciowego i zdolnością ( potrzebą ?) do odbywania stosunkow seksualnych.
Nie wiem czy 16-latki mają potrzeby odbywania stosunków, raczej jest to
wymuszony "dowód miłości", próba zdobycia akceptacji grupy równieśniczej.
Post by marchand
Diabli wiedzą jaka jest konstrukcja psychiczna tych konkretnych nastolatkow.
Skoro zdecydowali sie na takie "jaja", to raczej opinię społeczną mają w
dupie.
Raczej nie zdawali sobie sprawy z tego co robią.
Post by marchand
Takie same zasiłki i zapewne także pomoc rodzicow dostanie para 30 letnia
która nie ma srodków na wychowanie dziecka samodzielnie. Nie ma specjalnych
zasiłków dla nastolatkow-rodzicow.
Wiem, że nie ma, ale odsetek młodych matek otrzymujących zasiłek jest o
wiele większy niż matek po 30 roku życia.
Post by marchand
To jest poglad. Ten pogląd aczkolwiek IMO obecnie słuszny, pozostaje w
sprzecznosci z biologią. I tyle.. Mozemy nawet tupac, a ta sprzecznośc nie
zniknie.
Możemy tylko założyć, że taki był powód, interpretacje każdego zjawiska
mają to do siebie, że jest wiele teorii, ciekawych bądź mniej, ale to
tylko teorie.
Post by marchand
Otóz to. Wskazywałem, że ( nasze!) normy społeczne są w konflikcie z
biologią.
Zależy jak na to spojrzeć, chyba to dobrze, że 6-latki nie moga się
rozmnażać, idąc tym tokiem rozumowania, pedofilia jest sprzeczna z naturą.
Post by marchand
Z rocznym ?!? Czemu uważasz, ze ja tak uważam ?
Toż to nonsens. I nie wymaga uzasadniania, bo to oczywisty absurd.
Natomiast sredni wiek dopuszczony przez lokalne prawa dla zawierania
małzenstw na tej dziwnej planecie to, dla dziewcząt nadal okres pomiedzy
9tym a 12tym rokiem zycia. U nas zaś jest to penalizowane i nazywane
pedofilią. Gdzie zatem jest obiektywna prawda ?
Im bardzieś świadome państwo, zaawansowane technologicznie tym później
zawierane sa małżeństwa. Zreszą mało jest dziewcząt, które w wieku 9 -
12 roku życia mogą mieć dzieci, wręcz jest rzadkością.
Post by marchand
Przeciez pozwalamy. W zależności od okoliczności i dokejonego do nich
systemu usprawiedliwień. Nawet medale przyznajemy za to czasami.
Prawnie nie pozwalamy prywatnym osobom zabijać innych, a jeśli chodzi o
wojsko to ma ono osobny system prawny.
Post by marchand
Prawo nie powstrzyma uzewnetrzniania emocji.
Owszem, ale świadomość konsekwencji często działa jak wiadro zimnej wody.
Post by marchand
Jednak bez zadnych regół
Ała. http://so.pwn.pl/lista.php?co=regu%B3
Post by marchand
byłoby nie mozliwe powstanie spolecznosci. To też
wiem. Wspolne rególy to podstawa wszelkich spolecznosci - zarowno
zwierzecych jak i ludzkich.
Większość cywilizowanych państw ma bardzo podobne reguły - nie zabijać,
nie gwałcić, nie molestować dzieci, nie kraść.
Post by marchand
I znowu ta nieszczęsna biologia.. :-)
niedojrzały emocjonalnie i spolecznie osobnik jest ( niestety) dojrzały
płciowo..i .. "mamy problem". Nie tylko pokazany filmik o tym swiadczy.
Dojrzały płciowo ale nie emocjonalnie, tak naprawde seks nastolatków to
tylko wsadzanie penisa do pochwy, zero przyjemności, brak znajomości
własnego ciała, dlatego też wiele "pierwszych razów" jest wręcz koszmarem.
Post by marchand
I to jest, moim zdaniem, głupie i podłe. To, ze konsekwencje ponosza
rodziny. Nawet nasze niedoskonale prawo zakazuje takich konsekwencji. A czy
ktololwiek staje w obronie rodzicow tych dzieciakow ?
Nikt nie stanie, bo większość uważa, że źle wychowali swoje dziecko,
taka specyfika małych miasteczek i wsi.
Post by marchand
Otóz nikt. Ja staralem sie posrednio podwazyć sens powszechnego oburzenia,
choć wiedzialem, że z gory będę skazany na porazkę w takiej polemice. I to
jest niestety smutny obrazek naszej swiadomości, wybiórczego przestrzegania
praw i podlegania często absurdalnym emocjom gdy dochodzi do naruszenia
tabu.
Szczenięcy wygłup, może chęć zarobienia, ciężko mi ocenić czym to jest,
filmiku nie zamierzam oglądać, bo pornografia dziecięca jest beeee.
Post by marchand
Nie sądzę, żeby którekolwiek z rodzicow tych nastolatkow chocby w częsci
akceptowało zachowanie swoich dzieci. Zapewne żadne z nich. Ale opluci i tak
będą. I to z powodu szczeniackiego wygłupu, bo jak inaczej okreslić to co
sie stało ?
"za szkody poniesione przez dzieci odpowiadają rodzice"
Post by marchand
Gdyby ci dwoje na prawdę nie mogli już dluzej wytrzymac bez seksu, to
zrobiliby to inaczej. Nie jako spektakl dla gawiedzi. Czyli o co tu tak
naprawdę chodzi ?
O zadymę !!!
I tyle.
Raczej chęć zwrócenia na siebie uwagi, to typowy powód u dzieci.
Kira
2006-10-04 20:19:44 UTC
Czym sie rózni ewewntualna wpadka i ciąża u nastolatków
od takiej samej wpadki u trzydziestolatkow ?
Nastolatki z definicji są mało samodzielne, dlatego też ciąża
u nich to zazwyczaj konsekwencje finansowe dla rodziny i nas
wszystkich hurtem - 30-latki siebie i dziecko raczej wykarmią.
Fakt.. trzydziestolatkowie mają zdecydowanie mniejsze szanse
na zdrowe potomstwo.. :-(
A jakież to autorytety medyczne twierdzą, że ciąża 30-latków jest
bardziej zagrożona niż ciąża 15-latków...?
Po to natura wytworzyla menopazue zeby babcie chowały wnuki,
gdy ich mlode dzieci zajmuja sie prokreacją.
Ta teoria ma jedną lukę: menopauza następuje zwykle mocno już
po 40 roku życia, co oznacza, że w tym mniej więcej momencie
te wnuki powinny się pojawiać. Czyli że wtedy, jak potomstwo
tych babć przekroczy już jednak 20 rok życia. Czyli parę lat
później, niż sugerujesz :>
Ktoś poda jakiś racjonalny argument przeciwko tym "uczniom"
czy pozostaje tylko zaslanianie sie literą naszego lokalnego
prawa ?
A owszem: 17-latka rodząca dziecko jest jeszcze w trakcie nauki.
Będąc w ciąży, rodząc i wychowując dziecko, najprawdopodobniej
tą naukę przerwie. To z kolei oznacza, że nie zdobędzie żadnego
sensownego wykształcenia i umiejętności, a ktoś ją będzie potem
musiał wykarmić razem z potomstwem. Szansa na to, że utrzyma ją
14-letni ojciec dziecka waha się między "nikłe" a "żadne". Więc
wykarmić będzie musiało państwo - w skrócie: *my*. Jeśli powieli
ten wzorzec zachowań i / lub przekaże swojemu potomstwu, szybko
zacznie nam rosnąć banda darmozjadów. Których nadal my będziemy
musieli wykarmić, ubrać i utrzymać.

Jak się pojawią narzędzia prawne pozwalające na zostawienie ich
sobie żeby zdychali z głodu, to niech się pieprzą do woli. Ale
do tego momentu to pardon, społeczeństwu nie jest to na rękę.

KiraŽ
--
/(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
\o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want
kuba (aka cita)
2006-10-05 07:18:44 UTC
Post by Kisia
A jednostki patologiczne, takie jak wynieniona w
artykule dziewczyna powinny mieć problemy, bo to nie jest normalne.
wot i odezwała sie 'Maria'

ps. ta co miała dwa imiona, nie jedno.
Kisia
2006-10-05 08:04:17 UTC
Post by kuba (aka cita)
wot i odezwała sie 'Maria'
ps. ta co miała dwa imiona, nie jedno.
Niech rzuci kamieniem ten, kto jest bez grzechu? Odnosi się to do Ciebie
Jakubie też.
kuba (aka cita)
2006-10-06 09:33:28 UTC
Post by Kisia
Post by kuba (aka cita)
wot i odezwała sie 'Maria'
ps. ta co miała dwa imiona, nie jedno.
Niech rzuci kamieniem ten, kto jest bez grzechu? Odnosi się to do
Ciebie Jakubie też.
tyle, ze to nie ja prawie komentarze "jakie to ma wewnętrzne fuj, jakie to
ma ukryte psiieeee"

Bzykali sie, cóż.
Są (za)młodzi - hmm, a są ?
Nagrywali to, "trzeba mieć wyobraźnie babciu"
Byli obserwatorzy ... każdy ma jakies zboczenia.

W pewnym sensie im zazdroszcze.. i choc nie pochwalam akurat tego rodzaju
pieprzenia, bo nic innego jak pieprzenie to nie bylo, zwłaszcza w tak młodym
wieku, ale powiedzmy sobie szczerze - piętnujemy ten jeden przypadek, bo
media sie za to wzięły, a to, ze w około nas dzieciaki sie bzykaja, liżą,
biją, przeklinają, kradną, piją, palą, ćpają ... to z w zasadzie rzadko nas
dziwi. Ilu z czytelników grupy, którzy mają swoje dzieci, wie co oni robią,
jak ich nie ma w zasięgu wzroku. Ilu luzi nie ma pojecia co robią ich dzieci
w ogólności. Wcale nie trzeba być złym rodzicem, zeby dzieciak w szkole, w
kiblu robił sobie dobrze z kolegą/koleżanką.

Pamietam, jak miałem 19 lat, ona 17 i bzykałem sie z nią w domu jej
rodziców, w ubikacji, kiedy w tym samym czasie w jej domu trwały imieniy jej
babci a w domu było ze 20 osob z jej rodziny.

Wielkie mi kurna cos. Fakt - 13 lat szokuje, ale co tu duzo mówic, w
niektórych krajach to mozna miec 4 letni staż małżeński w tym wieku ;)
Poza tym znam osobe (dla dobra wszytskich i usenetu nie wiem kto to był),
która osobiście przyłapała swoja podopieczną na zabawie w 'doktora' na
podwórku ... kiedy dwoje kilkunastolatków bylo rozebranych do naga i ... no
wlansie .. cholera wie co bylo tuż przed odkryciem...

Michów (Michowo?) to tylko przyklad tego co mozna nazwać powoli znakiem
naszych czasów. Wcale nie popieram, wcale nie mówie, ze to jest OK i ze nie
trzeba sobie zawracac tym głowy, ale na litość boską .... to co napisałas
"Niech rzuci kamieniem ten, kto jest bez grzechu?" tyczy sie nas wszytskich.
Każdy niech zajmie sie swoimi dziecmi. Niech poświeci im wiecej uwagi. Niech
hipokryzja nie przesłania oczy i niech każdy zastanowi sie czy aby napewno
"moje dziecko jest inne" ... nie tyczy sie to tylko seksu ... ale róznych
dziedzin życia...
40-parolatek
2006-10-06 12:26:40 UTC
No..., wyreczyles mnie odpowiadajac Kisi - dzieki

Nie mialem czasu i nie chcialo mi sie po prostu rozpisywac.
A w tym przypadku calkowicie sie z Toba zgadzam

Juz Marchand probowal w "delikatny" sposob przemowic do "rozsadku" Kisi. Jak
widze, nie "wyszlo" mu to.

Co mnie uderza w tej calej sprawie to to, ze o dziwo to najczesciej kobiety
predko "zapominaja", jak sie "cieleciem bylo"...
Bardzo predko popadaja w hipokryzje i oblude.

Ciekawa rzecza jest mechanizm, dlaczego tak sie dzieje.
Czyzby podswiadoma obawa utraty atrakcyjnosci...?
W pewnym sensie im zazdroszcze.. i choc nie pochwalam akurat tego rodzaju
pieprzenia, bo nic innego jak pieprzenie to nie bylo, zwłaszcza w tak
młodym wieku
Tak..., chyba tak....
To bierze sie z czystej podswiadomej (perfidnej) zazdrosci o "mlodosc"
jednostek dojrzalych...

Jak juz gdzies Marchand napisal, przepisy swoje, a zycie (natura) ma swoje
prawa.
I chocbysmy nie wiem, jak "obwarowywali" mlodych zakazami to zwycieza i tak
instynkty....

No coz, starosc sama w sobie jest tragedia - trzeba sie umiec z tym
pogodzic....
Pamietam, jak miałem 19 lat, ona 17 i bzykałem sie z nią w domu jej
rodziców, w ubikacji, kiedy w tym samym czasie w jej domu trwały imieniy
jej babci a w domu było ze 20 osob z jej rodziny.
Hi..., hi... - znam to z wlasnej praktyki...

Ale to jeszcze nic! Jako 14-15-latek zostalem w podobny sposob "wykorzystany
przez starsza ode mnie kolezanke...
Ach...!!! - do dzisiaj to wspominam...!
Wlasciwie to wspominamy - tak sie zlozylo, ze widujemy sie co jakis czas.

I tutaj kieruje to do wszystkich hipokrytow:
I ona i ja mamy "normalne" rodziny, dzieci itd.
Ani jej nie zgnila, ani mnie jaj nie wyrwalo...

Pozdrawiam
40-parolatek
2006-10-06 13:16:42 UTC
Post by 40-parolatek
Ach...!!! - do dzisiaj to wspominam...!
Wlasciwie to wspominamy - tak sie zlozylo, ze widujemy sie co jakis czas.
Zapomnialem jeszcze dodac, ze wspominamy to z wielka przyjemnoscia!

Dodam jeszcze jedno - niech nikt nie wysuwa argumentow, ze takie zachowanie
mlodziezy (wczesna inicjacja sexsualna) doprowadza do negatywnych
konsekwencji spolecznych!

Wystarczy tylko _zetelnie_ przygotowac mlodziez do doroslosci.

Zamiast kilku popierdolonych lekcji religii wprowadzic lekcje "uswiadomienia
seksualnego".
Tak jak to robi sie na "brzydkim" Zachodzie lub, jak bylo za PRLu..

Pzdr
Kisia
2006-10-06 13:22:35 UTC
Post by 40-parolatek
Juz Marchand probowal w "delikatny" sposob przemowic do "rozsadku" Kisi. Jak
widze, nie "wyszlo" mu to.
A teraz opierdol po całości:
- nie uznaję przemawiania do "rozsądku", dla każdego rozsądek co innego
oznacza, dla mnie literę prawa a dla Krzyśka pewnie prawo natury
- Hipokryzja, obłuda? A czy ja kiedykolwiek sypiałam z 13-latkami
nagrywając to i upubliczniając?
- młodym nie zazdroszczę, wole mieć doświadczenie niż pusto w głowie i
brak zmarszczek,
- każdy ma swoje zasady, jeśli nie szanujesz ich to znak, że nie
szanujesz ich jako osoby (gówniara, która bzyka się z nieletnim
widocznie sama siebie nie szanuje)
40-parolatek
2006-10-06 20:06:56 UTC
Post by Kisia
- nie uznaję przemawiania do "rozsądku", dla każdego rozsądek co innego
oznacza, dla mnie literę prawa a dla Krzyśka pewnie prawo natury
Zauwaz, ze prawo tworzymy _my_ _sami_ ! - to raz,
a dwa, mnie ciagle chodzi o prawidlowa _kwalifikacje_ _czynu_

Usrany dziennikarzyna napisal bzdury, a wiekszosc, jak malpy go nasladuje...
Bez zastanowiania sie...
Post by Kisia
- Hipokryzja, obłuda? A czy ja kiedykolwiek sypiałam z 13-latkami
nagrywając to i upubliczniając?
Tego nie wiem.
Wiem jednak na pewno, ze za takie bzykanko wsadzilabys dojrzala dziewczyne
nawet na 12 lat do wiezienia!
Przynajmniej cos takiego sugerujesz...

[...]

Tak..., nienormalne..? A wrecz "patologia"...!

Wiekszosc 16-letnich dziewczyn jest juz prawidlowo rozwinieta, by rodzic
dzieci. Rowniez wielu 13-letnich chlopcow moze odbywac juz stosunki
seksualne! Nic na to nie poradzimy.
Jak juz pisalem w innym miejscu, naszym zadaniem (ludzi dojrzalych) powinno
byc prawidlowe przygotowanie tej dojrzewajacej mlodziezy do dojrzalego
zycia, a nie wprowadzeniem systemu _zakazow_ i _nakazow_ - tym niczego nie
wskorasz...!

Oczywiscie, kazdy powinien sie kierowac jakims systemem. W tym przypadku
powinien to byc odpowiedni _system_ _wartosci_

Wartosci zgodnych _nie_ z chorymi wyobrazeniami o pozyciu seksualnym
czlowieka przez "chlopczykow" w sukienkach i koloratkach, tylko wartosci
zgodnych z natura i warunkami zycia wspolczesnego czlowieka!

Jak na razie to w Polsce zwaciezaja te chore modele "prawa naturalnego" tych
starych kawalerow i ramoli w jednym...
A tak na marginesie - czy te "prawiczki" (przynajmniej teoretycznie)
rozumieja cos z tego...!?

Twierdzisz, ze bzykanie sie w tym wieku nie jest "normalne".
To co wg Ciebie powinno byc normalne?
- codzienne uczestnictwo we mszy sw. (w niedziele i swieta x 3)...!?
- codzienne umartwianie sie, czy jak...?

Dam Ci juz spokoj, bo dalsze wymienianie nie ma najmniejszego sensu...

Reasumujac - lepiej dla nas (dojrzalych) zeby mlodziez "patologicznie" sie
bzykala, niz siegala po _narkotyki_ lub naduzywala _alkoholu_ ...

Pozdrawiam
Kisia
2006-10-06 22:15:14 UTC
Post by 40-parolatek
[...]
O kwalifikacji czynu decyduje osoba prowadząca tą sprawę, a
interpretacja prawa zależy od jej punktu widzenia.
Post by 40-parolatek
Tego nie wiem.
Wiem jednak na pewno, ze za takie bzykanko wsadzilabys dojrzala dziewczyne
nawet na 12 lat do wiezienia!
Przynajmniej cos takiego sugerujesz...
Dojrzała 16-tka? a może szalona nastolatka poważnie myśląca o życiu i
mająca głębokie wnętrze.
Post by 40-parolatek
Wiekszosc 16-letnich dziewczyn jest juz prawidlowo rozwinieta, by rodzic
dzieci. Rowniez wielu 13-letnich chlopcow moze odbywac juz stosunki
seksualne! Nic na to nie poradzimy.
Prawidłowo biologicznie rozwinięta, ale nie psychicznie.
Post by 40-parolatek
[...]
Dojrzałe jest bzykanie się z młodszym na oczach innych i upublicznianie
nagrania?
Post by 40-parolatek
Wartosci zgodnych _nie_ z chorymi wyobrazeniami o pozyciu seksualnym
czlowieka przez "chlopczykow" w sukienkach i koloratkach, tylko wartosci
zgodnych z natura i warunkami zycia wspolczesnego czlowieka!
W oczach ludzi spoza kręgu wierzących również.
Post by 40-parolatek
[...]
Tak jak 13-latek bzykający koleżanke na oczach kolegów, nie ma o tym
pojęcia.
Post by 40-parolatek
Twierdzisz, ze bzykanie sie w tym wieku nie jest "normalne".
To co wg Ciebie powinno byc normalne?
- codzienne uczestnictwo we mszy sw. (w niedziele i swieta x 3)...!?
- codzienne umartwianie sie, czy jak...?
Nie rozumiem dlaczego próbujesz utożsamiać mój wizerunek z wizerunkiem
kościelnym.
Post by 40-parolatek
Dam Ci juz spokoj, bo dalsze wymienianie nie ma najmniejszego sensu...
Ohhh dziękuję, jestem wzruszona Twoją postawą.
Lepsze? Chyba nie masz pojęcia o czym piszesz.
40-parolatek
2006-10-06 23:46:22 UTC
Wiesz co...,
nie mam najmniejszej ochoty na "pyskowki".

Jak dotad, to nie uargumentowalas w zaden sposob, dlaczego to powinno sie
wsadzac mlodziez na 12 lat do paki za pobzykanie...

Sugerujesz "niedojrzalosc" tych delikwentow - OK, z tym sie zgadzam.
Mam tylko jedno male "ale" - "niedojrzalosc" NIE PODLEGA karze...!

Tym bardziej nie mieszaj faktu odbycia stosunku (a czy byl to na powno
"pelny" stosunek, czy tylko jajcarskie wyglupy?) przez wyrostkow do
karalnego PEDOFILSTWA....
Post by 40-parolatek
Reasumujac - lepiej dla nas (dojrzalych) zeby mlodziez "patologicznie"
sie bzykala, niz siegala po _narkotyki_ lub naduzywala _alkoholu_ ...
Lepsze? Chyba nie masz pojęcia o czym piszesz.
Chmmmm....,
- od bzykania jeszcze nikt nie umarl - a wrecz odwrotnie...!!!

Jesli Ty twierdzisz inaczej....
No coz...
Kira
2006-10-07 09:15:18 UTC
Post by 40-parolatek
Jak dotad, to nie uargumentowalas w zaden sposob, dlaczego
to powinno sie wsadzac mlodziez na 12 lat do paki za pobzykanie...
Ciekawa jestem czy tak samo walczyłbyś jak lew, gdyby twoją córkę
powiedzmy 14-letnią przeleciał na oczach kumpli jakiś 17-latek.

Punkt widzenia zależy mocno od punktu siedzenia, wiesz?

KiraŽ
kuba (aka cita)
2006-10-07 09:55:11 UTC
Post by Kira
Ciekawa jestem czy tak samo walczyłbyś jak lew, gdyby twoją córkę
powiedzmy 14-letnią przeleciał na oczach kumpli jakiś 17-latek.
nie wiem tylko, czy aby o tym jest dyskusja.
IMO raczej o całym tym medialnym zamieszaniu, a nie o samym zjawisku.
Chodzi o to, ze powinna to być sprawa dyskusji o wychowaniu tych dzieci, ich
uświadomieniu, ew. o wlasciwej opiece rodzicielskiej, a nie o sądach i
karaniu za pedofilie.

Nikt tu nie powiedzial, ze to, ze 16 latka bzykała sie z 13 latkiem jest
normalne i każdy tak moze. Ja mówiłem o hipokryzji Kisi (w tym temacie),
40-parolatek ze mnie sie w tym temacie zgodził, reszta dyskusji jest o tym,
ze ktos to nagrał, o sądach i czy to pedofila czy nie.
Nikt nie bierze pod uwage, ze jak bylismy młodzi, tzn bylismy bardzo młodzi,
to również robilismy głupie rzeczy, nie koniecznie tak głupie jak nagrywanie
tego typu 'imprezki', ale wcale nie jest powiedziane, ze nie zrobilismy
czegos głupszego. Ne bronie tej parki, ale na litość - robienie z niej
pedofilki i próby wydania wyrkou skazującego na parenaście lat wiezienia
jest 'semantycznym nadużyciem'.

Tak naprawde powinno sie wziąć za dupe rodziców i nie stawiać przed sądem,
ale skierować do poradni, spradzic, czy we wlasciwy sposób wychowywane są
dzieciaki, sprawdzić, czy to przypadek, czy zaniedbanie.
Szerzej - należy wprowadzic porządną edukacje seksualną w szkołach, 'zmusic'
rodziców do rzetelnych rozmów z dzieciakami. Sprawic, zeby rodzice nie
traktowali swoich dzieci z klapkami na oczach ... bo ile razy mozna usłyszec
"moje dziecko takie nie jest' ... a skąd taki rodzic moze to wiedziec. Niech
każdy zastanowi sie sam dla siebie czy wie co i kiedy robi dzieciak ...

end of story,
Kisia
2006-10-07 10:23:27 UTC
Post by kuba (aka cita)
Nikt tu nie powiedzial, ze to, ze 16 latka bzykała sie z 13 latkiem jest
normalne i każdy tak moze.
Bzykanie ok, ale na oczach innych dzieci (13-latkowie według prawa są
dziećmi) i nagrywanie tego? To nie jest normalne.
Post by kuba (aka cita)
Ja mówiłem o hipokryzji Kisi (w tym temacie),
Hipokryzji? Kuba do kurwy nędzy gdzie? Następnym razem pisz to osobie,
którą znasz.
Post by kuba (aka cita)
[...]
Ja nie przypominam sobie, abym głupie rzeczy robiła, ale czasy się
zmieniają.
Post by kuba (aka cita)
Ne bronie tej parki, ale na litość -
robienie z niej pedofilki i próby wydania wyrkou skazującego na
parenaście lat wiezienia jest 'semantycznym nadużyciem'.
Gdzie więzienie? Nieznajomość prawa jest rażąca.
Post by kuba (aka cita)
[...]
Marzenia, ale wyobrażenia nijak sie mają do realizacji tego, nie ma
ludzi do prowadzenia edukacji seksualnej, większość ludzi nie umie nawet
rozmawiać o seksie, zresztą wielu ludzi rodzicami zostaje z przypadku,
więc nie oczekujmy od nich, że są przygotowani do wychowywania dzieci.
Ten problem zawsze był i jest wszędzie. Dlaczego winić rodziców?
Przecież dziewczyna zapewne jest na etapie buntu, silnie związana z
grupą rówieśniczą, oskarżmy ich, oskarżmy rząd bo pewnie rodzice pracują
po 12 godzin za marne pieniądze aby utrzymać dzieci. Możemy oskarżać
również wiewiórki z pobliskiego parku, bo nie zapobiegły temu. A
przecież co się stało to się nie odstanie, każdy ponosi konsekwencje
swoich działań, dlatego też skupiliśmy się na skutkach prawnych i
społecznych (czego zapewne nie doczytałeś).
kuba (aka cita)
2006-10-07 10:38:45 UTC
Post by Kisia
[...]
No i to jest zasadniczy problem ... a nie jakas tam jedna parka, która
zrobila co zrobiła.
Post by Kisia
Ten problem zawsze był i jest wszędzie.
To jak z tym, ze ludzie kradli, kradną i bedą kraść, wiec po co zaprzątać
sobie tm głowe. Najlepiej nałożyć ustawowy obowiązek chronienia swojego
mienia, a jak komuś coś ukradną to posadzić byłego włąściciela, ze truje
dupe policji.
Post by Kisia
Dlaczego
winić rodziców?
Bo są odpowiedzialni za czyny teraźniejsze, przeszłe .. ale także przyszłe
swoich dzieci .. i to oni powinni zapewnić takie warunki i edykacje, zeby
'głupot' dzieci było jak najmniej.
Post by Kisia
Przecież dziewczyna zapewne jest na etapie buntu,
I to jest usprawieldliwienie dla rodziców?
Kurwa ja sie zbuntuje i niech mnie państwo gryźnie ... podatków w tym roku
nie zapłace :P
Post by Kisia
silnie związana z grupą rówieśniczą, oskarżmy ich, oskarżmy rząd bo
pewnie rodzice pracują po 12 godzin za marne pieniądze aby utrzymać
dzieci.
no ... to oskarżmy dzieci, ze rodzice mało zarabiają ... i zamiast
przeleciec sie w hotelu, zrobili to w lesie...
Post by Kisia
Możemy oskarżać również wiewiórki z pobliskiego parku, bo nie
zapobiegły temu.
bez komentarza
Post by Kisia
A przecież co się stało to się nie odstanie, każdy
ponosi konsekwencje swoich działań, dlatego też skupiliśmy się na
skutkach prawnych i społecznych (czego zapewne nie doczytałeś).
a moze jednak zauważyć cos takiego, ze nie ma dymu bez ognia .. oraz, ze
prewencja nie tylko najskuteczniejsza ale i najtańsza.
Kisia
2006-10-07 11:10:54 UTC
Post by kuba (aka cita)
No i to jest zasadniczy problem ... a nie jakas tam jedna parka, która
zrobila co zrobiła.
Nie wiadomo jakie były przyczyny tego, każdy może mieć teorię na ten
temat, łącznie z ministrem edukacji, który pewnie stwierdziłbym, że to
wina braku mundurków w szkole.
Post by kuba (aka cita)
[...]
Po to właśnie jest Policja, takie są jej zadania. A zadaniem rodziców
nie jest chodzenie za dziećmi i sprawdzanie co w danym momencie robią.
Post by kuba (aka cita)
Bo są odpowiedzialni za czyny teraźniejsze, przeszłe .. ale także
przyszłe swoich dzieci .. i to oni powinni zapewnić takie warunki i
edykacje, zeby 'głupot' dzieci było jak najmniej.
Edukację zapewnia państwo, wychowanie rodzice, a to dwie różne sprawy.
Twierdzenie, że to rodzice są winni można porównac do twierdzenia, że
kobieta zgwałcona jest winna tego, że ją zgwałcono, nijak się ma
rzeczywistości choć bywają wyjątki.
Post by kuba (aka cita)
I to jest usprawieldliwienie dla rodziców?
Kurwa ja sie zbuntuje i niech mnie państwo gryźnie ... podatków w tym
roku nie zapłace :P
Kuba, poczytaj może jakąś książkę o psychologii rozwojowej to może
zrozumiesz o czym pisze. Poza tym jesteś za stary na buntowanie się ;-P
Post by kuba (aka cita)
no ... to oskarżmy dzieci, ze rodzice mało zarabiają ... i zamiast
przeleciec sie w hotelu, zrobili to w lesie...
I właścicieli hoteli, że mają takie drogie pokoje.
Post by kuba (aka cita)
a moze jednak zauważyć cos takiego, ze nie ma dymu bez ognia .. oraz, ze
prewencja nie tylko najskuteczniejsza ale i najtańsza.
Prewencja, jak to pięknie powiedziane, tylko nie wiem czy wyobrażasz
sobie koszta takiej akcji i ogólnie na jakiej zasadzie ma to być
przygotowane, bo jeśli zajmie się tym LPR i katecheci to szkoda kasy na to.
kuba (aka cita)
2006-10-07 13:15:39 UTC
Post by Kisia
A zadaniem rodziców
nie jest chodzenie za dziećmi i sprawdzanie co w danym momencie robią.
jestes pewna...?
Mnie sie zawsze wydawalo, ze jednak jesli sie jest za cos odpowiedzialnym,
to nie wazne jak tego dokonasz .. Ty za to odpowiadasz.

Prosty przyklad.
Jestem kierownikiem działu, mój pracownik, za któego jestem odpowiedzialny
zrobi cos głupiego. Jak myslisz kogo rozliczac bedzie pracodawca ?
Przyklda drugi - wyraźniejszy.
Mam państwową posadke. Jestem Kuratorem oświaty w jakims tam województwie. .
W jednym z liceów doszło do przecieku zadan maturalnych.
Jak myslisz - kto powinien podać sie do dymisji ?

nie chce mi sie juz gadac, bo tworzysz teorie
Kisia
2006-10-07 13:48:01 UTC
Post by kuba (aka cita)
jestes pewna...?
Mnie sie zawsze wydawalo, ze jednak jesli sie jest za cos
odpowiedzialnym, to nie wazne jak tego dokonasz .. Ty za to odpowiadasz.
Przykład:
Mam dziecko, dorosłe już, powiedzmy 35-letnie. Dziecko się rozwodzi, czy
mam się wtrącać bo w końcu jestem odpowiedzialna, dziecko to dziecko.
Twoje przykłady sa tylko przykładami odpowiedzialności zawodowej. Rodzic
to nie zawód, to służba 24h na dobę.
Teorię? Masz spaczoną wizję rzeczywistosci.
kuba (aka cita)
2006-10-07 14:11:44 UTC
Post by Kisia
[...]
Popraw mnie jesli sie myle
- rozmowa jest o nieletnich, choc zawsze bylem zdania, ze nie wiek a to, czy
ktos już sie usamodzielnil i żyje "na swoim" jest wyznacznikiem tego, czy
jest pod opieką rodziców, czy nie.

eot, bo coraz bardziej bzdurne rzeczy piszesz. :(
Kisia
2006-10-07 14:29:54 UTC
Post by kuba (aka cita)
[...]
Bywa, że życiowe cioty mieszkają "na swoim" i nie oznacza, że są
samodzielne, ale powinieneś o tym wiedzieć.
40-parolatek
2006-10-07 15:19:29 UTC
Post by Kira
Ciekawa jestem czy tak samo walczyłbyś jak lew, gdyby twoją córkę
powiedzmy 14-letnią przeleciał na oczach kumpli jakiś 17-latek.
Widze, ze juz wczesniej wypowiedzial sie kuba (aka cita)
Jestem mu za to wdziecznym, bo nie musze ja sleczec nad tastatura.
A widze, ze w podejsciu do tego incydentu nasze zdania sa zbiezne
Nic innego bym nie napisal.

Ze swojej strony dodam jeszcze tylko, ze tych kilka zdan, ktore wczesniej
napisalem nie nazywalbym "walka"

A co do corki...
Akurat tak sie sklada, ze jedna z moich corek skonczyla niedawno 16 lat :)
I powiem Ci jako ojciec, ze gdyby cos takiego sie zdarzylo, to wisialo by mi
to "zuzyta guma" - JEJ dupa i JEJ reputacja...

Zreszta, co innego mozna zrobic w takiej sytuacji na miejscu rodzica...!?

Ale NA PEWNO nie zalezalo by mi na takim naglosnieniu sprawy w multimediach,
jak tutaj mialo to miejsce.
Tym bardzie, gdyby mi "oswiadczono", ze postepek moje corki zakwalifikowano,
jako _pedofilie_ ...
No KURDEBELE!!! - czy to nie zakrawa na..., aaaa, brak mi slow...

Sady..., wyroki..., lincze..., samosady... - za szczeniacki wyglup...

Dla takiego glupstwa bedzie uruchomiony aparat panstwowy. A czy ktos
zastanowil sie, jakie to koszty...!?
Poza tym, wyglada na to, ze aparat sprawiedliwosci nie ma wazniejszych
spraw - czysta sielanka w Polsce - az Wam zazdroszcze...!

Uuuuch, to ostatnie nie bylo do Ciebie...
Tak tylko sobie mysle...

Zycze milego dnia...
Kisia
2006-10-07 15:56:00 UTC
Post by 40-parolatek
Sady..., wyroki..., lincze..., samosady... - za szczeniacki wyglup...
Swego czasu gdzieś w mojej okolicy 3 małolatów zabiło bezdomnego, ot nic
taki tam szczeniacki wygłup, tak tłumaczyli niektórzy, czy dla
wszystkich to był wygłup?
Post by 40-parolatek
Dla takiego glupstwa bedzie uruchomiony aparat panstwowy. A czy ktos
zastanowil sie, jakie to koszty...!?
To podaj jakąś kwotę bo jestem cholernie ciekawa jakie wielkie są koszta
według Ciebie.
Prawo jest prawem i dotyczy wszystkich obywateli.
Kisia
2006-10-07 09:25:58 UTC
Post by 40-parolatek
Jak dotad, to nie uargumentowalas w zaden sposob, dlaczego to powinno sie
wsadzac mlodziez na 12 lat do paki za pobzykanie...
Napisałam gdzieś, że wsadza się za to do więzienia? Dziewcze może
jedynie trafić do ośrodka szkolno-wychowawczego, rozwiązanie dobre,
trzeba ją oddzielić od mieszkańców tego miasteczka, żeby ją nie zlinczowali.
Post by 40-parolatek
Sugerujesz "niedojrzalosc" tych delikwentow - OK, z tym sie zgadzam.
Mam tylko jedno male "ale" - "niedojrzalosc" NIE PODLEGA karze...!
Jeśli nastolatek zabija innego, bo "jest niedojrzały" to też ma nie
podlegać karze?
Post by 40-parolatek
Tym bardziej nie mieszaj faktu odbycia stosunku (a czy byl to na powno
"pelny" stosunek, czy tylko jajcarskie wyglupy?) przez wyrostkow do
karalnego PEDOFILSTWA....
Nie widziałam filmiku i nie wiem co dokładnie na nim jest (przecież
pornografi dziecięcej nie będę oglądała), ale obcowanie z osobą
małoletnią z relacji dziennikarza było, według Kodeksu Karnego art. 200
podlega to karze, pytanie jedynie czy sąd zadecyduje czy dziewcze będzie
odpowiadała jako dorosły.
Post by 40-parolatek
Chmmmm....,
- od bzykania jeszcze nikt nie umarl - a wrecz odwrotnie...!!!
Jesli Ty twierdzisz inaczej....
No coz...
Nikt nie umarł? A wirusem hiv to niby zarażają przez kichanie? Żałosne
myślenie.
40-parolatek
2006-10-07 14:37:01 UTC
Widze, ze nalezysz do tych, ktorzy za wszelka cene musza "cos" powiedziec -
OK - nie ciagnijmy tego dalej, bo to nie ma sensu...
Nikt nie umarł? A wirusem hiv to niby zarażają przez kichanie? Żałosne
myślenie.
Tutaj moja mala dygresja - z samochodow i innych pojazdow nie korzystasz, bo
zdarzaja sie kolizje i wypadki... :>

PS - cos mi sie zdaje, ze masz problemy z szerszym ogarnianiem zjawisk....
Kisia
2006-10-07 14:51:58 UTC
Post by 40-parolatek
Widze, ze nalezysz do tych, ktorzy za wszelka cene musza "cos" powiedziec -
OK - nie ciagnijmy tego dalej, bo to nie ma sensu...
Pozwól, że ja sama sobie określę czy ma sens czy nie.
Post by 40-parolatek
Tutaj moja mala dygresja - z samochodow i innych pojazdow nie korzystasz, bo
zdarzaja sie kolizje i wypadki... :>
Widzisz, porównałeś nadużywanie alkoholu i narkotyków do bzykania się
nastolatków, przypomnę, że większość nastolatków nie stosuje żadnego
środka zabezpieczającego się przez niechcianą ciążą czy wirusem HIV.
Takie bzykanie jest lepsze? Jednemu się trafi wirus/ciąża innemu nie,
jeden wyjdzie z nałogu inny będzie cierpiał na marskość wątroby.
Zapinając pasy bezpieczeństwa i jeżdząc spokojnie unikamy wypadków.
Bzykanie się to nie tylko orgazm, to też odpowiedzialność.
Post by 40-parolatek
PS - cos mi sie zdaje, ze masz problemy z szerszym ogarnianiem zjawisk....
Nie, podchodzę do każdego zjawiska ogarniając jego skutki, przeważnie
społeczne i psychologiczne.
40-parolatek
2006-10-07 15:33:53 UTC
Post by Kisia
[...]
Juz chcialem zaprzestac tej przegadywanki, ale ta wypowiedz zmusila mnie do
odpowiedzi.
Jak widze, rozpatrujesz kazde zdanie z osobna. Siegnij do moich
wczesniejszych wypowiedzi w tej dyskusji i przeanalizuj calosc.

Juz na samym poczatku pisalem:

"Wystarczy tylko _rzetelnie_ przygotowac mlodziez do doroslosci.

Zamiast kilku popierdolonych lekcji religii wprowadzic lekcje "uswiadomienia
seksualnego".
Tak jak to robi sie na "brzydkim" Zachodzie lub, jak bylo za PRLu.."

i to:

_czlowieka_ !"
Kisia
2006-10-07 16:10:34 UTC
Post by 40-parolatek
Juz chcialem zaprzestac tej przegadywanki, ale ta wypowiedz zmusila mnie do
odpowiedzi.
[złośliwość mode on]
Przystawiła Ci broń do głowy i kazała odpisać?
[złośliwość mode off]
Post by 40-parolatek
Zamiast kilku popierdolonych lekcji religii wprowadzic lekcje "uswiadomienia
seksualnego".
Zawsze mnie śmieszy podejście ludzi "wprowadzić lekcje seksuologii", nie
zastanawiając się kto to wprowadzi, jaki będzie program i dlaczego
akurat katechetka będzie to prowadziła. W kraju gdzie seks jest do tej
pory tematem tabu okazuje się, że jest dużo krzykaczy tylko.
A jeśli dziecko jest wychowywane w duchu
katolickim/żydowskim/protestanckim to dlaczego mamy odmawiać im lekcji
religii?
40-parolatek
2006-10-07 16:48:27 UTC
Osmieszasz sie...
Kisia
2006-10-07 16:52:01 UTC
Post by 40-parolatek
Osmieszasz sie...
Nie masz innych argumentów w dyskusji?
kuba (aka cita)
2006-10-07 16:59:21 UTC
Post by Kisia
Post by 40-parolatek
Osmieszasz sie...
Nie masz innych argumentów w dyskusji?
Czasem argumenty przestają być warte wyciągania...
Kisia
2006-10-07 17:07:39 UTC
Post by kuba (aka cita)
Czasem argumenty przestają być warte wyciągania...
Czasami subiektywna ocena człowieka sprawia, że człowiek staje się ślepy
na argumenty.
marchand
2006-10-07 17:34:24 UTC
A je¶li dziecko jest wychowywane w duchu
katolickim/¿ydowskim/protestanckim to dlaczego mamy odmawiaæ im lekcji
religii?
Zeby nie uczyc go bzdur w miejscu gdzie powinien zdobywac wiedze.
To IMO najwieksze kurestwo jakie dzieje sie w naszym chorym kraju.
Przemyslowa i zaplanowana debilizacja dzieci za pieniadze z panstwowej kasy!
Wiadomo juz od lat, ze wszystkie religie to kompletny nonsens. Nawet
ostatnia Nagroda Nobla z Fizyki to wykazuje. I co ?
Dalej wciskamy plebsowi ciemnote, po to, zeby swietopietrze ( i nna mamona)
p³yne³o bez jakiejkolwiek kontroli wprost do watykanskich ( i innych)
sejfów.
Jak sie durnego plebsu nie omami w dziecinstwie to potem.. dupa.. na tace
nie da taki. I nowe BMW proboszcza nie bedzie mialo klimy, albo
przyciemnianych szybek. Trzeba dbaæ o interes... a im g³upsze baranki tym
³atwiej je pasaæ.
Moze kto¶ zaprzeczy ?

Pozdrawiam

Krzysztof
Kisia
2006-10-07 17:49:52 UTC
Moze ktoś zaprzeczy ?
Ja, choć jestem osobą niewierzącą uznaję religię w szkołach, nie tylko
katolicką, człowiek ma wybór, może chodzić lub nie. Jeśli ktoś wierzy w
Boga to ok, w Allacha to ok, w gruszki na wierzbie to ok. Nie nam się
mieszać do tego, choć oczywiście finansowanie katechetów z budżetu
państwa uważam za niestosowne.
BTW znam kilku księży, którzy nie jeżdżą BMW a raczej starymi
samochodami nie wiem jakim cudem jeżdzącymi, wierzą w to co robią, nie
macają ministrantów, pomagają innym. Bo tak naprawdę nie ważna jest
wiara tylko to co człowiek robi dla innych.
marchand
2006-10-07 20:29:04 UTC
Post by marchand
Moze kto¶ zaprzeczy ?
Ja, choæ jestem osob± niewierz±c± uznajê religiê w szko³ach, nie tylko
katolick±, cz³owiek ma wybór, mo¿e chodziæ lub nie.
Zdaje sie, ze wedle Mini Romka religia na maturze ma byc obowi±zkowa ? Myle
sie ?
To ma byc wybor ?

Je¶li kto¶ wierzy w
Boga to ok, w Allacha to ok,
Czy aby na pewno ? Pytam o tego Allacha ... przeciez w naszym kraju zyj±
jego wyznawcy... i maj± oni swoje lekcje religii za swoje podatki ? Hê ?
Widzialas w tym kraju jak±kolwiek inna religie w szkole niz "jedynie
s³uszn±" ? W innych dyktaturach religijnych jest tez monoteizm religijny w
szko³ach. Tam akurat "nasz" JHWH jest dyskryminowany w panstwowym
nauczaniu..
Dla mnie jest to zaprzeczenie ideii szko³y. Jak mozna na jednej lekcji uczyc
teorii Darwina, potem o Wielkim Wybuchu, a po kolejnej przerwie przyjdzie
katecheta i w tym samym budynku wali kawalki ktore przecz± poprzednim
lekcjom - niestety przecz± tez udowodnionym i zbadanym faktom.
Fakty be .. a mity cacy..?!!?
Do czego to prowadzi ?
Czego uczymy nasze dzieci ?
Jak mozna tak klamac ? Na dodatek w szkole ! Po co ?
Wiadomo po co....
Pisalem o tym wyzej.
Z oszustwa o obrazie swiata nic dobrego dla nikogo nie wyniknie. A kazda
religia to takie oszustwo. Tyle, ¿e chronione lokalnym prawem.
Czy mozna szanowac system prawny chroniacy oszustwa ? Podnosz±cy k³amstwo do
rangi "pogladu chronionego" ?

Nie nam siê
mieszaæ do tego,
A komu ?
Czemu nie nam ?
W innych krajach Europy juz takich bzdur jak u nas nie uswiadczysz.
Nie wolno nam samodzielnie uczyc sie, samodzielnie mysleæ i zwalczaæ
ewidentnej ciemnoty ?
Gdyby nie obalanie kolejnych mitow to ... bylibysmy nadal na poziomie epoki
kamienia znalezionego.
Cala historia obecnie nauczanej w Polsce religii to historia upadku
kolejnych bzdur i klamstw. Nie da rady powstrzymac procesu poznawania prawdy
o rzeczywistosci i tym samym obnazania prawdziwego oblicza tych ktorzy
mienia sie byc autorytetami moralnymi... a klami± w sprawach podstawowych.
Co to za autorytety ?
Uczyc tego na dodatek w szko³ach ?
W miejscu zarezerwowanym dla wiedzy.. ?!?!
WSTYD!!

. Bo tak naprawdê nie wa¿na jest
wiara tylko to co cz³owiek robi dla innych.
Tu sie podpisuje obiema rekami.

Pozdrawiam

Krzysztof K.
Sentex
2006-10-07 22:51:46 UTC
kazda religia to takie oszustwo. Tyle, że chronione lokalnym prawem.
Czy mozna szanowac system prawny chroniacy oszustwa ? Podnoszący
kłamstwo do rangi "pogladu chronionego" ?
Zwykła mania prześladowcza.
W innych krajach Europy juz takich bzdur jak u nas nie uswiadczysz.
Nie wolno nam samodzielnie uczyc sie, samodzielnie mysleć i zwalczać
[...]
tych ktorzy mienia sie byc autorytetami moralnymi... a klamią w
sprawach podstawowych. Co to za autorytety ?
... złożony systemem urojeń (najczęściej prześladowczych, wielkościowych,
urojeń odsłonięcia...

"Piękny umysł" ;>
Sentex
Kisia
2006-10-06 13:15:20 UTC
Post by kuba (aka cita)
[...]
Jesli nastolatki sa już na tyle "dorosłe", aby uprawiać seks, muszą
chyba wiedzieć co się z tym wiąże. Jak wiadomo medialne sprawy mają to
do siebie, że budza kontrowersje i zazwyczaj jeśli dochodzi do
przestępstwa to wyroki sa dosyć wysokie. Za tydzień my zapomnimy juz o
tej sprawie, ale w tym miasteczku będą ją pamiętać do końca swoich dni.
I jak każdy mamy prawo do wyrażania swojej opinii na ten temat. Chyba wsio.
Mme Kitzmoor
2006-10-06 12:41:54 UTC
Post by Kisia
Post by kuba (aka cita)
wot i odezwała sie 'Maria'
ps. ta co miała dwa imiona, nie jedno.
Niech rzuci kamieniem ten, kto jest bez grzechu? Odnosi się to do Ciebie
Jakubie też.
Ja bym to potraktowała jako komplement :) Zwłaszcza, że jako
ateistka uznaję wersję gnostycką MM za bardziej wiarygodną niż
katolicka.

Pozdrawiam
Iff
Kisia
2006-10-06 13:24:13 UTC
Post by Mme Kitzmoor
Ja bym to potraktowała jako komplement :) Zwłaszcza, że jako
ateistka uznaję wersję gnostycką MM za bardziej wiarygodną niż
katolicka.
A ja wiem, że to nie był komplement, a w interpretację bawić się nie
zamierzam.
Mme Kitzmoor
2006-10-06 18:17:34 UTC
Post by Kisia
Post by Mme Kitzmoor
[...]
A zamierzasz się przejmować i udowadniać, że nie jesteś
wielbłądem? A daj spokój. Jak Ci się nudzi, to pójdź na piwko ;]

Pozdrawiam
Iff
Kisia
2006-10-06 22:04:21 UTC
Ileż można tego piwka pić? ;-P
Mme Kitzmoor
2006-10-07 01:12:25 UTC
Post by Kisia
Post by Mme Kitzmoor
A zamierzasz się przejmować i udowadniać, że nie jesteś
wielbłądem? A daj spokój. Jak Ci się nudzi, to pójdź na piwko ;]
Ileż można tego piwka pić? ;-P
Póki można :] Religa chce wprowadzić prohibicję po 22giej. ATSD
ciekawe czy mu się uda :3

Pozdrawiam
Iff
Kisia
2006-10-07 09:04:46 UTC
Hehe ciekawe jak to u nas zrobia na Winobraniu ;-)
AR3K
2006-10-02 20:38:20 UTC
macie linka do tego filmu?
SeBoL
2006-10-02 21:51:38 UTC
Post by AR3K
Post by xxl
Podobno znów jaki¶ film w szkole nakrêcono
Ktos co¶ wiecej wie ? ja tylko och³apki na tvn24 dzis rano uslyszalem
macie linka do tego filmu?
http://www.speedyshare.com/347654340.html Znalezione na eMulu, u mnie filmik
niestety nie dziala, moze u kogos zadziala.

Pozdrawiam.
AR3K
2006-10-02 21:55:07 UTC
http://www.uploadyourfiles.de/5fda439ab02cc151f954956fa3e9d618/2453e/Download.html

tu działa
Mme Kitzmoor
2006-10-02 21:53:33 UTC
Post by AR3K
Podobno znów jakiś film w szkole nakręcono
Ktos coś wiecej wie ? ja tylko ochłapki na tvn24 dzis rano uslyszalem
macie linka do tego filmu?
A czy wiesz, że to się kwalifikuje na dziecięcą pornografię?

Pozdrawiam
Iff
AR3K
a czy wiesz, że dzieci teraz szybciej dorastają?
Mme Kitzmoor
2006-10-03 12:55:34 UTC
Post by AR3K
Post by Mme Kitzmoor
A czy wiesz, że to się kwalifikuje na dziecięcą pornografię?
a czy wiesz, że dzieci teraz szybciej dorastają?
Lecz niektórzy nadal trochę za wolno...

Pozdrawiam
Iff
es_
2006-10-03 19:34:08 UTC
Post by AR3K
Post by Mme Kitzmoor
Post by AR3K
[...]
Czy wiesz, że zarówno prokurator, który Cię oskarży za zamieszczenie
tych linków jak i sędzia który Cię skaże za rozpowszechnianie
pornografii dziecięcej - mają to gdzieś?

"Szybciej dorastają"? Co to znaczy? Chłopcy w wieku lat 13 zawsze byli
już dojrzali biologicznie do uprawiania seksu, tyle, że co innego to
dojrzałość biologiczna, a co emocjonalna itd.

Zresztą mam i tak wrażenie, że to po prostu durne tłumaczenie się i
szukanie wymówek, żeby oglądać sobie pedofilskie filmiki...
--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade
AR3K
a czy wiesz ze nigdzie mi nie bedzi elepiej niz w wiezieniu
Mme Kitzmoor
2006-10-04 21:14:39 UTC
Post by AR3K
Post by es_
[...]
Zwłaszcza jeśli byś z tego konkretnego powodu tam trafił :>

Pozdrawiam
Iff
Troll Przemek R.
2006-10-06 08:05:27 UTC
Post by es_
Post by AR3K
Post by Mme Kitzmoor
Post by AR3K
[...]
fakt ze cos sie lapie pod zlamanei prawa nie znaczy ze jest pedofilstwem
(odyslam do definicji) chyba ze masz na mysli "medialnego pedofila"

P.
rut
2006-10-07 15:57:37 UTC
U¿ytkownik "Troll Przemek R."
Post by Troll Przemek R.
fakt ze cos sie lapie pod zlamanei prawa nie znaczy ze jest pedofilstwem
(odyslam do definicji) chyba ze masz na mysli "medialnego pedofila"
Fakt, ¿e kto¶ ob¿era siê w markecie nie p³ac±c, nie znaczy,
¿e jest z³odziejem.

A tak nawiasem, co to jest "pedofilstwo"?
Troll Przemek R.
2006-10-07 19:32:55 UTC
Użytkownik "Troll Przemek R."
Post by Troll Przemek R.
fakt ze cos sie lapie pod zlamanei prawa nie znaczy ze jest pedofilstwem
(odyslam do definicji) chyba ze masz na mysli "medialnego pedofila"
Fakt, że ktoś obżera się w markecie nie płacąc, nie znaczy,
że jest złodziejem.
A tak nawiasem, co to jest "pedofilstwo"?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pedofilia
tu masz tez npisane czemu w kk widnieje granica 15 lat.

P.
rut
2006-10-08 07:50:54 UTC
U¿ytkownik "Troll Przemek R."
Post by Troll Przemek R.
Post by rut
U¿ytkownik "Troll Przemek R."
Post by Troll Przemek R.
[...]
Nie pyta³am Ciê o definicjê pedofilii, ale "pedofilstwa".
Post by Troll Przemek R.
tu masz tez npisane czemu w kk widnieje granica 15 lat.
No popatrz, gdyby nie wikipedia i Ty, nigdy bym siê tego nie dowiedzia³a! :>
Ale to i tak nie zmienia faktu, ¿e odbywanie "czynno¶ci seksualnych"
z osobami poni¿ej 15 roku ¿ycia, oraz rejestrowanie i rozpowszechnianie
materia³ów pornograficznych z udzia³em w/w osób
jest w tym kraju sankcjonowane prawnie.

Okoliczno¶ci, które prawdopodobnie masz na my¶li,
nie ¶wiadcz± o tym, ¿e dziewczyna nie dopu¶ci³a siê czynu zabronionego;
chocia¿ mog± i zapewne wp³yn±, na sposób potraktowania jej przez prawo.
Wiesiaczek
2006-10-03 07:16:04 UTC
Post by AR3K
Podobno znów jakiś film w szkole nakręcono
Ktos coś wiecej wie ? ja tylko ochłapki na tvn24 dzis rano uslyszalem
macie linka do tego filmu?
A czy wiesz, że to się kwalifikuje na dziecięcą pornografię?

"Patroszenie zająca"? To raczej zoofilia:)
--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"
rs
2006-10-03 22:08:48 UTC
Post by xxl
Podobno znów jaki¶ film w szkole nakrêcono
Ktos co¶ wiecej wie ? ja tylko och³apki na tvn24 dzis rano uslyszalem
Konczie flaszke i do domu ;)

Nie ma co sie podniecac seksem w szkole.

Kazdy dobrze wie ze to norma w kazdej szkole.
A ze akurat tvn rozdmuchalo ten temat to od razu rozgorzala wielka dyskusja
jak by to bylo cos dziwnego nie z naszej planety

tvn musi takie tematy poruszac bo inaczej nikt by nie ogladal no i przeciez
konkurencja tez nie spi...
rut
2006-10-08 07:52:48 UTC
Post by rs
Nie ma co sie podniecac seksem w szkole.
Kazdy dobrze wie ze to norma w kazdej szkole.
A ze akurat tvn rozdmuchalo ten temat to od razu rozgorzala wielka dyskusja
jak by to bylo cos dziwnego nie z naszej planety
Jeden przytomny g³os w tej ca³ej dyskusji.

Quasi
2006-10-04 09:49:49 UTC
xxl napisał(a):

Boze! Nie spodziewalem sie, ze i na pss bedzie tak moherowo.

Histeria wokol seksu niepelnoletnich z dziecmi, histeria wokol
kazirodztwa (akurat nie w tym watku), histeria wokol pedofilii, histeria
wokol neonazistwskich stronek w internecie (tez nie tutaj)... Obled.

Owszem, litera prawa mowi to co mowi i panstwowi funkcjonariusze musza
ja przestrzegac bez zadnych dyskkusji, jak bezmyslny algorytm. I nie
nalezy miec o to do nich pretensji. Zastanawiajace jest jednak to, z
jaka gorliwoscia rozsadni (wydawaloby sie...) pod wzgledem obyczajowym
ludzie robnia tutaj klake temu bzdurnemu prawu (np. pretensje o
podawanie linkow do "dzieciecej pornografii"). Jestem zaskoczony.

Na temat tego typu histerii juz kiedys pisalem - kto chce, niech zajrzy:

HISTERIA (prawna) PRZECIWKO KAZIRODZTWU
[ http://tinyurl.com/krftk ]

HISTERIA (prawna) PRZECIWKO SAMOBOJSTWU
[ http://tinyurl.com/jyl4u ]

HISTERIA (prawna i medialna) PRZECIWKO PROFANACJI ZWLOK
[ http://tinyurl.com/popu7 ]

HISTERIA (prawna i medialna) PRZECIWKO NEONAZIZMOWI
[ http://tinyurl.com/jxcpn ] - czesc I
[ http://tinyurl.com/gdmaz ] - czesc II

HISTERIA (prawna i medialna) PRZECIWKO PEDOFILII
[ http://tinyurl.com/fseh5 ] - ogolnie + sprawa "Misiaczka"
[ http://tinyurl.com/l4jnc ] - sprawa "Misiaczka"

Ot, potega tabu...

pozdrawiam
Quasi
--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky
Mme Kitzmoor
2006-10-05 04:41:41 UTC
Post by Quasi
Boze! Nie spodziewalem sie, ze i na pss bedzie tak moherowo.
Pewnie masz na myśli jakieś konkretne zarzuty. Bo nie
podejrzewałabym Ciebie o ot takie sobie stukanie palcami.

Pozdrawiam
Iff