sex w szkole w miechowie
xxl
2006-10-02 06:17:47 UTC
Podobno znów jaki¶ film w szkole nakrêcono
Ktos co¶ wiecej wie ? ja tylko och³apki na tvn24 dzis rano uslyszalem
rs
2006-10-02 10:10:28 UTC
Post by xxl
Podobno znów jaki¶ film w szkole nakrêcono
Ktos co¶ wiecej wie ? ja tylko och³apki na tvn24 dzis rano uslyszalem
widac szkol± sie ju¿ przyszli operatorzy kamer, re¿yserzy i aktorzy filmów
xxx ;);)
Quasi
2006-10-02 11:32:23 UTC
Podobno znów jakiś film w szkole nakręcono
Ktos coś wiecej wie ?
W szkole pod rzadami ministra Giertycha?! Niemozliwe! Napewno to
perfidna prowokacja wsciekle broniacego sie przed moralna odnowa IVRP
"Ukladu", ktory oplotl dziennikarzy TVN24 "Szara Siecia" powiazan
agenturalno-korupcyjnych!

Napewno nie byl to zaden sex, lecz zwykle uczniowskie negocjacje.

;->

pozdrawiam
Quasi
--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky
Konrad
2006-10-02 12:32:56 UTC
Ja mam pytanie o który Miechów chodzi. W woj. Ma³opolskim?
bovaa
2006-10-02 14:42:53 UTC
Post by Quasi
"Ukladu", ktory oplotl dziennikarzy TVN24 "Szara Siecia" powiazan
agenturalno-korupcyjnych!
Napewno nie byl to zaden sex, lecz zwykle uczniowskie negocjacje.
Renia z Lipinskim?, to dlatego musieli wyciac reszte ;) Nieraz jest nudno w
hotelach poselskich ;)

bovaa
Szerszen
2006-10-02 15:13:48 UTC
sex w szkole w miechowie
nieprawda "to jest powazne naduzycie semantyczne"
Quasi
2006-10-02 15:56:43 UTC
Post by Szerszen
sex w szkole w miechowie
nieprawda "to jest powazne naduzycie semantyczne"
I "skrot myslowy"...
--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky
40-parolatek
Raczej kuplety lekcji anatomii...
Myjk
2006-10-02 17:48:51 UTC
Podobno znów jakiś film w szkole nakręcono
Ty co? Fascynat dziecięcej pornografii?
Bo nie bardzo rozumiem cel tego postu...
Pozdor Myjk
Quasi
2006-10-02 18:07:19 UTC
Podobno znów jakiś film w szkole nakręcono
Ktos coś wiecej wie ? ja tylko ochłapki na tvn24 dzis rano uslyszalem
Za [ http://tinyurl.com/p6gbl ]:

To się dzieje w polskiej szkole

Jolę i Marka, bohaterów komórkowego pornola, teraz w miasteczku znają
wszyscy

Uczniowie z Miechowa (Małopolska) nakręcili obrzydliwy film
pornograficzny. Gwiazdorami pornola byli licealistka Jola (16 l.) i
gimnazjalista Marek (13 l.). Na filmie widać innych nastolatków, którzy
z zapartym tchem przyglądają się wyczynom młodych kochanków. Film krążył
po szkole, ku uciesze uczniów. Żarty skończyły się, kiedy trafił do
dyrektora liceum. Sprawą zajmuje się prokuratura.

- Nie miałem wyboru, musiałem tak postąpić - wyznaje Zygmunt Dróżdż,
nowo mianowany dyrektor Liceum Ogólnokształcącego w Miechowie, który
złożył doniesienie do prokuratury w tej sprawie.

Filmik ktoś mu podrzucił, gdy widziała go już nie tylko cała szkoła, ale
też pół miasta.

- Chciałbym wierzyć, że to nieprawda. Czekam, co zrobi prokuratura,
wtedy będę podejmował decyzje - dodaje dyrektor, który w swej 28-letniej
karierze z taką sprawą nie miał do czynienia.
Zwykły pornol

Nagranie zrobione telefonem komórkowym nie pozostawia złudzeń, że w
głównej roli występuje Jola, uczennica drugiej klasy jego liceum. Widać
wyraźnie, jak dobrze rozwinięta długowłosa nastolatka stoi oparta o
drzewo, a wątły, dużo niższy Marek udowadnia jej, że jest mężczyzną.
Potem jeszcze uprawiają miłość francuską.

- To zwykły pornol - fachowo komentuje filmik spotkany na korytarzu
licealista. - Jaki wstyd dla szkoły - powtarza opinię zasłyszaną od
nauczycieli.

Jola jakby nigdy nic na razie chodzi na zajęcia. Z podniesioną głową
patrzy na wytykających ją palcem rówieśników.

- Lubi te sporty - podśmiewa się jedna z koleżanek. - Tylko po co było
to nagrywać? - dziwi się jak wszyscy inni znajomi. - Może już normalny
seks w zaciszu jej nie kręci - zastanawia się.
Patroszenie Z.

Pornograficzny film przez kilka tygodni był na niemieckim serwerze pod
wymownym tytułem "Patroszenie Z." (w oryginale jest pełna nazwa, ale nie
podajemy, bo to nazwisko licealistki).

- W szkole się ze mnie śmieją, wstydzę się - spuszcza oczy siostra Joli.

Matka dziewczyn wstydzi się przyznać, że licealistka jest jej córką.

Matka Marka broni się, atakując. - A są tam nazwiska?! - krzyczy. - To
nie mój syn jest na tym filmie - wyrzuca z siebie i zatrzaskuje drzwi.

Adam Pituch, dyrektor Gimnazjum nr 1 w Miechowie, do którego chodzi
Marek, wie o sprawie, ale uczniowskiego pornola nie widział. Uczeń
pierwszej klasy gimnazjum chodzi na zajęcia, chociaż rówieśnicy pokazują
go palcami i z uśmieszkami komentują sprawę.

- To jeszcze dziecko, otoczyliśmy go opieką pedagogiczno-psychologiczną
- tłumaczy. - Musimy zrobić wszystko, by nie znalazł się na marginesie.
To pedofilia

Chociaż uczniowski pornol zniknął już ze strony niemieckiego serwera,
zdobycie go w Miechowie nie jest problemem. Na pewno będzie żył dłużej,
niż myśleli jego główni bohaterowie. A wszystko dlatego, że Jola,
pragnąc mężczyzny, zamiast poszukać go wśród pełnoletnich, zabrała się
za 13--letniego dzieciaka. Może być karana za pedofilię. Seks z osobą
poniżej 15 lat jest bowiem karalny.

Sąd rodzinny i dla nieletnich już się tym zajmuje. Kochliwa licealistka
może i tak mówić o szczęściu, bo gdyby miała ukończone 17 lat, to za
współżycie z tak młodym chłopcem mogłaby być skazana nawet na 12 lat
więzienia. Teraz o jej losie zdecyduje sąd rodzinny.

PS. Imiona uczniów zmienione
Korzystają z wolności i gadżetów

Prof. Zbigniew Izdebski, pedagog i seksuolog, kierownik Zakładu
Poradnictwa Młodzieżowego i Edukacji Seksualnej Uniwersytetu
Zielonogórskiego:

- Trudno to kwalifikować jako znak nowych czasów. Takie rzeczy się
zdarzały, tyle że postęp medialny, a konkretnie Internet i telefony
komórkowe, umożliwiają teraz szybkie ich nagłaśnianie. Współżycie
seksualne 13-letniego chłopaka też nie jest czymś nadzwyczajnym. Z badań
wynika, że ok. 20 procent chłopców rozpoczyna współżycie już przed 15.
rokiem życia.
Dlaczego upubliczniają seks?

Według psychologa prof. Janusza Czapińskiego, młodzież rajcuje takie
eksperymentowanie na granicy ryzyka. Załatwiają dwie sprawy - wyrzucają
z siebie napięcie seksualne i mają szansę awansować w hierarchii
szkolnej, wzbudzając podziw rówieśników. Niestety, jest w tym duża wina
szkoły! Wychowanie seksualne nie jest antidotum na takie zachowanie. -
Nie każdy nauczyciel radzi sobie z balansowaniem na granicy dzieciństwa
i dorosłości. A młodzież eksperymentuje, z paleniem, piciem i z seksem -
dodaje.

autor: Miechów, Mirosław Koźmin BM
--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky
xxl
2006-10-02 18:20:42 UTC
Post by xxl
Podobno znów jaki¶ film w szkole nakrêcono
Ty co? Fascynat dzieciêcej pornografii?
Bo nie bardzo rozumiem cel tego postu...
A Ty co ? Roman Giertych ? bo nie bardzo rozumiem Twojego komentarza ...

Poprostu chcia³em wiedzieæ co¶ wiêcej.. zapewne mi nie wolno ?
AR3K
2006-10-02 20:38:43 UTC
macie linka do tego filmu?
Myjk
2006-10-02 20:56:21 UTC
Poprostu chciałem wiedzieć coś więcej..
Na pytanie zatem wybrałeś grupę o seksie.
Gratuluję wyczucia i pomyślunku.
Właściwie to zupełnego braku.
Pozdor Myjk
SeBoL
2006-10-02 21:49:07 UTC
Post by AR3K
Post by xxl
Podobno znów jaki¶ film w szkole nakrêcono
Ktos co¶ wiecej wie ? ja tylko och³apki na tvn24 dzis rano uslyszalem
macie linka do tego filmu?
http://www.speedyshare.com/347654340.html Znalezione na eMulu, u mnie filmik
niestety nie dziala, moze u kogos zadziala.

Pozdrawiam.
Mme Kitzmoor
2006-10-02 21:53:42 UTC
Post by AR3K
Podobno znów jakiś film w szkole nakręcono
Ktos coś wiecej wie ? ja tylko ochłapki na tvn24 dzis rano uslyszalem
macie linka do tego filmu?
A czy wiesz, że to się kwalifikuje na dziecięcą pornografię?

Pozdrawiam
Iff
AR3K
2006-10-02 21:55:30 UTC
http://www.uploadyourfiles.de/5fda439ab02cc151f954956fa3e9d618/2453e/Download.html

tu działa
AR3K
a czy wiesz, że dzieci teraz szybciej dorastają?
40-parolatek
2006-10-02 22:10:03 UTC
Post by Quasi
To pedofilia
[...]
KURWA MAC!!!
- czy w tej Polsce juz do konca wszyscy podurnieli...!?

Czy nie ma juz zadnego rozsadnego autorytetu w tym Kraju..., czy rozsadek
juz zupelnie zaniknal w Polsce...!?

Przeciez ten dziennikarz przedstawil ten mlodzienczy "wybryk" w ten sposob,
jakby to co najmniej masowe morderstwo bylo...!

Wybryk moze i nie na miejscu, ale toc to tylko incydent.

Jak mozna posuwac takie pierdoly publicznie, ze za inicjacje seksualna mozna
kogos wsadzic na 12 lat paki ...!?

Ludzie! - dokad zaszedl ten kraj!!!

I niech mi nikt nie odpisuje, ze sa takie przepisy!
Sa, na pewna sa. Rowniez i w innych krajach.
Ale te przepisy dotycza PEDOFILI!!! - a nie kurwa, dojrzewajacej mlodziezy!

Jak widze, naprodukowalo sie USRANYCH dziennikarzy, ktorzy za "afere"
wlasnego ojca by sprzedali

Och KK! - do jakiego "szalenstwa" doprowadziles polskie spoleczenstwo
"forsujac" swoje chore mrzonki. I to w niespelna 20 lat!!!
Raf256
Ale socjalistów wierzących nie nazywa sie lewakami-> patrz PiS.
40-parolatek
2006-10-02 22:25:02 UTC
40-parolatek wrote:

JEST
Post by 40-parolatek
Przeciez ten dziennikarz przedstawil ten mlodzienczy "wybryk" w ten
sposob, jakby to co najmniej masowe morderstwo bylo...!
MIALO BYC
Przeciez ten dziennikarz przedstawil ten mlodzienczy "wybryk" w taki
sposob, jakby to co najmniej masowe morderstwo bylo...!

Następna strona >
Strona 1 z 9