Dlugosc penisa
ps3udo
2005-02-24 16:53:28 UTC
Hey, wlasnie sie zastanawialem nad dlugoscia penisa i chcialem sie spytac ile
macie cm w zwodzie i sktorej strony sie to biezy z gory czy z dolu, bo z gory
nieco wiecej niz z dolu wiec nie wiem ktora miara sie liczy. Bardzo wdzieczny
bede o wasze rozmary i wiek nie wiem czy wzrost ma tu znaczenie ale tez moze byc
;).
Arek
2005-02-24 17:37:05 UTC
Post by ps3udo
[...]
Wg rysunku z książeczki, którą moja siostra dała swoim szkodnikom to z
góry :)

pozdrawiam
Arek
www.eteria.net - rozmawiaj za darmo
Kuba Adamus
2005-02-24 21:02:56 UTC
Post by Arek
Wg rysunku z książeczki, którą moja siostra dała swoim szkodnikom to z
góry :)
pozdrawiam
Arek
Witam Grupę.

A tam jakieś lekcje poglądowe, typu "przy mierzeniu nie naciągać
napletka, nie ugniatać podbrzusza" też są?
Pozdrawiam, Koyocik MSPANCNY.
Fioletowy Kot
2005-02-24 18:42:39 UTC
Post by ps3udo
[...]
34/76/34/765/32/94/16/7768/5843 a ty?
--
To był Fioletowy Kot, który z chęcia nasra ci na płot.

GG#7526231 [po zmianie->] www.fioletowykot.republika.pl
kaska
2005-02-24 19:24:41 UTC
Post by Fioletowy Kot
Post by ps3udo
[...]
A mierzyles miarka laserowa po zgraniu zegara z czasem atomowym?

Kaska
http://republika.pl/kaska69
Bezplatny poradnik "Mistrz milosci francuskiej"
i prywatne kamerki free przez 30 dni.
pixel
2005-02-28 18:31:43 UTC
Post by Fioletowy Kot
Post by ps3udo
[...]
wg. google:
| (((((((34 / 76) / 34) / 765) / 32) / 94) / 16) / 7 768) / 5 843 = 7.87375786 × 10-18

A ci co maja 10 cm powinni się wstydzić, że mają kompleksy ;)
--
▌pixel™
▌Informacja jak skonfigurować czytniki, aby pokazywały
▌poprawnie UTF-8 → http://athantor.kgb.pl/utf/utf8.html
red
2005-02-24 21:46:02 UTC
Post by ps3udo
[...]
No moj rozmiar jest po prostu bardzo dobry. Tak powtarza moja kobieta, a
mierzy nie od gory czy od dolu, tylko w sobie. A wiek? Jestem rok od
niej starszy.
_red ____ _ ____ ____ __ _
Coen
2005-02-25 21:21:22 UTC
Post by red
No moj rozmiar jest po prostu bardzo dobry. Tak powtarza moja kobieta, a
mierzy nie od gory czy od dolu, tylko w sobie. A wiek? Jestem rok od
niej starszy.
O wlasnie, moja Pani mowi ze jest w sam raz, a dluzszy to zrobilby jej
krzywde, wiec do miary nalezy wzia ukochana kobiete anie linijeczke i
sztucznie sobie robic wrazenie ze jest duzy.
pzdr
Kuba_A
2005-02-25 14:36:19 UTC
Post by ps3udo
[...]
Mierzy sie "dlugosc efektywna" :) Czyli to co ma znaczenie. Bo po co
Twojej kobiecie penis z naciagnietym napletkiem albo z wduszonym
podbrzuszem? :)
Poza tym... rozmiar sie nie liczy :) Hue hue.. Tak mowia :)
radcyg
2005-02-25 14:53:03 UTC
Lepszy maly ale wariot niz duzy ale smutas:)
fenixproductions
2005-02-25 19:16:17 UTC
kolejny(/ni) z małym........ ;)
marisza
2005-02-26 08:20:10 UTC
Facet !!!

Nie wazny pêdzelek tylko jak nim malujesz.... a jesli kobieta tego nie
rozumie to podziekuj jej za wspo³prace :P
Kira
2005-02-26 08:28:59 UTC
Nie wazny pędzelek tylko jak nim malujesz....
To przemaluj pedzelkiem modelarskim pokoj. Wtedy pogadamy...

Kira
--
/O)\ "I am what I am, I do what i want"
\(O/ CyberPrzestrzen Kiry: www.cyber-girl.net
pawel
2005-02-26 12:14:44 UTC
Post by Kira
To przemaluj pedzelkiem modelarskim pokoj. Wtedy pogadamy...
ROTFL lepszego porownania nie bylo :D
--
pawel
sygnaturka spi...
pawel
2005-02-25 20:03:33 UTC
Post by radcyg
Lepszy maly ale wariot niz duzy ale smutas:)
pocieszaj sie dalej ;)
--
pawel
zajebisty dzien :D
i***@elpec.com
2005-02-25 21:05:17 UTC
Post by radcyg
Lepszy maly ale wariot niz duzy ale smutas:)
albo

nie duzy i mocarny ale mały i figlarny

p.
irek
Piotrek
2005-02-25 21:42:13 UTC
Żeby nie zaczynać nowego wątku, zadam swoje pytanie tutaj. Drogie panie, ile cm
musiałby mieć penis, żebyście powiedziały: "tak, to jest właśnie ten rozmiar,
który w pełni mnie satysfakcjonuje, jest idealny, większego nie potrzebuję,
większy by wręcz przeszkadzał". Inaczej mówiąc: jaką długość musiałaby mieć ta
część męskiego ciała, żeby facet nie tylko nie miał kompleksów na punkcie
gabarytów, ale żeby mógł być wręcz dumny i z czystym sumieniem twierdzić, że
jest posiadaczem dużego narzędzia? A może takiego rozmiaru nie ma i niezależnie
od długości będziecie mówić, że "w sumie nie jest zły, ale mógłby być dłuższy"?
Mam wrażenie, że niektóre kobiety są tak wybredne, że dopiero koński członek
byłby dla nich tym odpowiednim (a może nadal za małym)? :)
ideogram
2005-02-25 22:21:04 UTC
Dnia 2005-02-25 22:42, Piotrek wypłynął na szersze wody, by oznajmić
Post by Piotrek
[...]
Boh, skąd takowe pomysły czerpiecie?
Nie widziałam jeszcze, żeby kobietka pytała, czy jej pochwa jest
odpowiednia :) Męskość nie mierzy się długością fujary, tylko
umiejętnością korzystania z niej. Cała reszta, to chyba tylko wymysły
zakompleksionych maniaków wrażliwych na punkcie swego ego ;)
--
"Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która się nie
sprzykrzy." (Oskar Wilde)
Jamayca Man
2005-02-25 23:47:38 UTC
Post by ideogram
[...]
Wreszcie jakiś głos rozsądku. ;-)
--
##########################################
# Welcome To Jamayca And Have A Nice Day #
##########################################
Emi
2005-02-26 02:21:52 UTC
Post by Piotrek
[...]
eeeeee

widziałeś kiedyś jak wygląda członek ogiera???

tak na żywo?? w pełnej okazałości??

chyba nie...

PS: a tak swoją drogą, to chłopie lecz się, a właściwie to swoje
kompleksy....

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz
Black Panther
2005-02-26 20:11:55 UTC
Post by Piotrek
Mam wrażenie, że niektóre kobiety są tak wybredne, że dopiero koński członek
byłby dla nich tym odpowiednim (a może nadal za małym)? :)
Naczytałeś się pierdół o carycy Katarzynie, czy co? ;)

Pozdrawiam
Pantera
Piotrek
2005-02-26 20:32:47 UTC
Post by Black Panther
Post by Piotrek
Mam wrażenie, że niektóre kobiety są tak wybredne, że dopiero koński członek
byłby dla nich tym odpowiednim (a może nadal za małym)? :)
Naczytałeś się pierdół o carycy Katarzynie, czy co? ;)
A właśnie, to plotka, czy istnieją jakieś hmm... źródła historyczne
potwierdzające, że rzeczywiście zdarzało jej się zabawiać się z konikami?
Kuba_A
Taa, pewnie w poczecie carow rosyjskich o tym pisza :)
Black Panther
2005-02-28 13:10:03 UTC
Post by Piotrek
Post by Black Panther
Post by Piotrek
[...]
No niestety nie było wtedy jeszcze Kinseya, który wyciągnąłby z carycy
najintymniejsze tajemnice a potem napisał rzeczowy raport na ten temat :)(Przy
okazji ontopicznie polecam film "Kinsey") Na pewno wiadomo tylko, że miała
barwne życie seksualne, że starannie dobierano jej kochanków, którym nadworny
lekarz dawał instrukcje, jak należy z nią postępować w trakcie miłosnych
igraszek, że jednym z oficjalnych kochanków był Stanisław August Poniatowski i
książę Potiomkin (ten ostatni był również selekcjonerem jej kochanków). Ale
czy to, że spała prawie z każdym ze swoich oficerów i jeśli któryś jej nie
dogodził, karała go ( w zależności od stopnia niezadowolenia) lochem, śmiercią
czy wojskową degradacją i czy faktycznie zbudowano dla niej drewnianą
konstrukcję, pomocną przy uprawianiu seksu z koniem? To może być równie
prawdziwe lub fałszywe jak to, że członek Rasputina miał sześćdziesiąt parę
centymetrów długości :)

Pozdrawiam
Pantera
Sentex
2005-02-28 18:00:28 UTC
To może być równie prawdziwe lub fałszywe jak to, że członek
Rasputina miał sześćdziesiąt parę centymetrów długości :)
... ale "utrupić" było go trudno. Myślisz, że to ma jakiś związek? ;)
--
Sentex
Pozdrawiam z trzeciego http://tinyurl.com/6rdmv
Black Panther
2005-02-28 21:29:22 UTC
To może być równie prawdziwe lub fałszywe jak to, że członek
Rasputina miał sześćdziesiąt parę centymetrów długości :)
.... ale "utrupić" było go trudno. Myślisz, że to ma jakiś związek? ;)
Gdyby to były tylko kule, które w niego wstrzelono a on nic, to gotowa byłabym
przyznać, że osłaniał się penisem (he he, teraz mi się kojarzy ;) ) ale biorąc
pod uwagę wszystkie zamachy sądzę, że jako spec od hipnozy (nie mylić z
hipnoza.info.itd) stosował autohipnozę, coby nie zejść tak łatwo ;)

Pozdrawiam
Pantera
Sentex
2005-03-01 17:52:22 UTC
Post by Black Panther
[...]
To źle wróży. Ktoś tu nie zejdzie z tej grupy tak łatwo ;)
Black Panther
2005-03-01 18:37:23 UTC
Post by Sentex
Post by Black Panther
biorąc pod uwagę wszystkie zamachy sądzę, że jako
spec od hipnozy (nie mylić z hipnoza.info.itd) stosował autohipnozę,
coby nie zejść tak łatwo ;)
To źle wróży. Ktoś tu nie zejdzie z tej grupy tak łatwo ;)
Nawet się utopić nie da, bo go członek nie pociągnie na dno.

Pozdrawiam
Pantera
pawel
2005-03-01 23:44:47 UTC
Post by Black Panther
Nawet się utopić nie da, bo go członek nie pociągnie na dno.
opuchlizna glodowa? :D
--
pawel
Pracuj, jakbyś nie potrzebował pieniędzy...
Żyj, jakby jutro miał się skończyc świat...
Black Panther
2005-03-02 10:29:49 UTC
Post by pawel
Post by Black Panther
Nawet się utopić nie da, bo go członek nie pociągnie na dno.
opuchlizna glodowa? :D
Cokolwiek ;) Bo chyba nie myślisz, że ma penisa jak Rasputin? :-D

Pozdrawiam
Pantera
Srokus
2005-03-01 10:45:33 UTC
Post by Sentex
... ale "utrupić" było go trudno. Myślisz, że to ma jakiś związek? ;)
Oddychać pod wodą fajka mu nie pomogła. Więc do bani z taką pytą.
--
Srokus gg: 2373877
http://www.hermetyczni.republika.pl
kurewską je obdarzył naturą" - Janko Schaff, pan na Chojniku
Lukasz
2005-04-08 19:51:16 UTC
Post by radcyg
Lepszy maly ale wariot niz duzy ale smutas:)
nie duzy i mocarny ale ma³y i figlarny
Nie liczy sie dlugosc przyrodzenia, ale jakosc pierdolenia :D

Pozdrawiam,
Lukasz
pawel
2005-04-08 21:04:18 UTC
Post by Lukasz
Post by i***@elpec.com
Post by radcyg
Lepszy maly ale wariot niz duzy ale smutas:)
nie duzy i mocarny ale mały i figlarny
Nie liczy sie dlugosc przyrodzenia, ale jakosc pierdolenia :D
pocieszajcie sie dalej :p
--
pawel
Only when You loose everything, You are free to do anything!

PAMIĘTAM O TOBIE...
Lukasz
2005-04-09 06:20:31 UTC
Post by pawel
Post by Lukasz
Post by radcyg
Lepszy maly ale wariot niz duzy ale smutas:)
nie duzy i mocarny ale ma³y i figlarny
Nie liczy sie dlugosc przyrodzenia, ale jakosc pierdolenia :D
pocieszajcie sie dalej :p
Akurat nie chodzilo mi o pocieszanie, ale 'zabawne tlumaczenia'.
Jesli chodzi o mnie, to dla mnie nie jest wazne czy mam 5cm,
czy 25... wazne, ze moja panna jest zadowolona... czyz nie?

Pozdrawiam,
Lukasz
pawel
2005-04-09 16:43:24 UTC
Post by Lukasz
Akurat nie chodzilo mi o pocieszanie, ale 'zabawne tlumaczenia'.
Jesli chodzi o mnie, to dla mnie nie jest wazne czy mam 5cm,
czy 25... wazne, ze moja panna jest zadowolona... czyz nie?
dokladnie masz racje...
ale ja nie chcialbym miec ani 25 ani 5 :>
choc sredniej z tych dwoch (15 wychodzi) tez nie chcialbym miec...

PAMIĘTAM O TOBIE...
@nn
2005-04-09 18:40:49 UTC
Post by pawel
Post by Lukasz
[...]
;o Wybacz, ¿e osobiste pytanie zadam, ale w takim razie ile chcia³by¶
mieæ?
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
"Wszystko na co mam ochotê jest niemoralne, nielegalne lub tucz±ce."
pawel
2005-04-10 00:40:52 UTC
;o Wybacz, że osobiste pytanie zadam, ale w takim razie ile chciałbyś
mieć?
dokladnie tyle ile mam :>
czyli ani 25, ani 5 ani 15 :p

PAMIĘTAM O TOBIE...
Pioter2000
2005-04-10 00:45:01 UTC
Post by pawel
Post by @nn
;o Wybacz, ¿e osobiste pytanie zadam, ale w takim razie ile chcia³by¶
mieæ?
dokladnie tyle ile mam :>
czyli ani 25, ani 5 ani 15 :p
...cztern szesn - piêtna¶cie centymetrów :)

RSNB
2005-04-08 22:25:27 UTC
Lukasz, z Twoich palców 08.04.05 o 21:51 spłynęła mądrość:
L> Nie liczy sie dlugosc przyrodzenia, ale jakosc pierdolenia :D

z uwagą, że długość ma być większa od odległości.

powiedział co wiedział RSNB
http://www.rsnb.republika.pl/
Dana
2005-04-09 08:02:43 UTC
z uwag±, ¿e d³ugo¶æ ma byæ wiêksza od odleg³o¶ci.
Hehe, dobre;) Podstawowe prawa matematki zawsze musza byc zachowane:)

pzdr,
D.
Alex
2005-04-09 13:49:54 UTC
Mieæ ma³ego ptaszka to fraszka,
bo dyma sie sposobem
i najwa¿niejsza jest igraszka
Alex
Jasper [ SZN ]
2005-02-25 22:19:40 UTC
Post by ps3udo
bede o wasze rozmary i wiek nie wiem czy wzrost ma tu znaczenie ale tez moze byc
rozmiar---Kaliber 44

Wiek--sluszny

`nie wazna jest rozdzka,wazny jest magik`;-))

pozdrawiam

jasper