Dlugosc penisa
Black Panther
2005-02-26 20:11:55 UTC
Post by Piotrek
Mam wrażenie, że niektóre kobiety są tak wybredne, że dopiero koński członek
byłby dla nich tym odpowiednim (a może nadal za małym)? :)
Naczytałeś się pierdół o carycy Katarzynie, czy co? ;)

Pozdrawiam
Pantera
Piotrek
2005-02-26 20:32:47 UTC
Post by Black Panther
Post by Piotrek
Mam wrażenie, że niektóre kobiety są tak wybredne, że dopiero koński członek
byłby dla nich tym odpowiednim (a może nadal za małym)? :)
Naczytałeś się pierdół o carycy Katarzynie, czy co? ;)
A właśnie, to plotka, czy istnieją jakieś hmm... źródła historyczne
potwierdzające, że rzeczywiście zdarzało jej się zabawiać się z konikami?
Kuba_A
Taa, pewnie w poczecie carow rosyjskich o tym pisza :)
Black Panther
2005-02-28 13:10:03 UTC
Post by Piotrek
Post by Black Panther
Post by Piotrek
[...]
No niestety nie było wtedy jeszcze Kinseya, który wyciągnąłby z carycy
najintymniejsze tajemnice a potem napisał rzeczowy raport na ten temat :)(Przy
okazji ontopicznie polecam film "Kinsey") Na pewno wiadomo tylko, że miała
barwne życie seksualne, że starannie dobierano jej kochanków, którym nadworny
lekarz dawał instrukcje, jak należy z nią postępować w trakcie miłosnych
igraszek, że jednym z oficjalnych kochanków był Stanisław August Poniatowski i
książę Potiomkin (ten ostatni był również selekcjonerem jej kochanków). Ale
czy to, że spała prawie z każdym ze swoich oficerów i jeśli któryś jej nie
dogodził, karała go ( w zależności od stopnia niezadowolenia) lochem, śmiercią
czy wojskową degradacją i czy faktycznie zbudowano dla niej drewnianą
konstrukcję, pomocną przy uprawianiu seksu z koniem? To może być równie
prawdziwe lub fałszywe jak to, że członek Rasputina miał sześćdziesiąt parę
centymetrów długości :)

Pozdrawiam
Pantera
Sentex
2005-02-28 18:00:28 UTC
To może być równie prawdziwe lub fałszywe jak to, że członek
Rasputina miał sześćdziesiąt parę centymetrów długości :)
... ale "utrupić" było go trudno. Myślisz, że to ma jakiś związek? ;)
--
Sentex
Pozdrawiam z trzeciego http://tinyurl.com/6rdmv
pixel
2005-02-28 18:31:44 UTC
Post by Fioletowy Kot
Post by ps3udo
Hey, wlasnie sie zastanawialem nad dlugoscia penisa i chcialem sie spytac ile
macie cm w zwodzie i sktorej strony sie to biezy z gory czy z dolu, bo z gory
nieco wiecej niz z dolu wiec nie wiem ktora miara sie liczy. Bardzo wdzieczny
bede o wasze rozmary i wiek nie wiem czy wzrost ma tu znaczenie ale tez moze byc
;).
34/76/34/765/32/94/16/7768/5843 a ty?
wg. google:
| (((((((34 / 76) / 34) / 765) / 32) / 94) / 16) / 7 768) / 5 843 = 7.87375786 × 10-18

A ci co maja 10 cm powinni się wstydzić, że mają kompleksy ;)
--
▌pixel™
▌Informacja jak skonfigurować czytniki, aby pokazywały
▌poprawnie UTF-8 → http://athantor.kgb.pl/utf/utf8.html
Black Panther
2005-02-28 21:29:22 UTC
To może być równie prawdziwe lub fałszywe jak to, że członek
Rasputina miał sześćdziesiąt parę centymetrów długości :)
.... ale "utrupić" było go trudno. Myślisz, że to ma jakiś związek? ;)
Gdyby to były tylko kule, które w niego wstrzelono a on nic, to gotowa byłabym
przyznać, że osłaniał się penisem (he he, teraz mi się kojarzy ;) ) ale biorąc
pod uwagę wszystkie zamachy sądzę, że jako spec od hipnozy (nie mylić z
hipnoza.info.itd) stosował autohipnozę, coby nie zejść tak łatwo ;)

Pozdrawiam
Pantera
Srokus
2005-03-01 10:46:44 UTC
Post by Sentex
... ale "utrupić" było go trudno. Myślisz, że to ma jakiś związek? ;)
Oddychać pod wodą fajka mu nie pomogła. Więc do bani z taką pytą.
--
Srokus gg: 2373877
http://www.hermetyczni.republika.pl
kurewską je obdarzył naturą" - Janko Schaff, pan na Chojniku
Sentex
2005-03-01 17:52:22 UTC
Post by Black Panther
[...]
To źle wróży. Ktoś tu nie zejdzie z tej grupy tak łatwo ;)
Black Panther
2005-03-01 18:37:23 UTC
Post by Sentex
Post by Black Panther
biorąc pod uwagę wszystkie zamachy sądzę, że jako
spec od hipnozy (nie mylić z hipnoza.info.itd) stosował autohipnozę,
coby nie zejść tak łatwo ;)
To źle wróży. Ktoś tu nie zejdzie z tej grupy tak łatwo ;)
Nawet się utopić nie da, bo go członek nie pociągnie na dno.

Pozdrawiam
Pantera
pawel
2005-03-01 23:47:57 UTC
Post by Black Panther
Nawet się utopić nie da, bo go członek nie pociągnie na dno.
opuchlizna glodowa? :D
--
pawel
Pracuj, jakbyś nie potrzebował pieniędzy...
Żyj, jakby jutro miał się skończyc świat...
Black Panther
2005-03-02 10:29:49 UTC
Post by pawel
Post by Black Panther
Nawet się utopić nie da, bo go członek nie pociągnie na dno.
opuchlizna glodowa? :D
Cokolwiek ;) Bo chyba nie myślisz, że ma penisa jak Rasputin? :-D

Pozdrawiam
Pantera
Lukasz
2005-04-08 19:55:31 UTC
Post by radcyg
Lepszy maly ale wariot niz duzy ale smutas:)
nie duzy i mocarny ale ma³y i figlarny
Nie liczy sie dlugosc przyrodzenia, ale jakosc pierdolenia :D

Pozdrawiam,
Lukasz
pawel
2005-04-08 21:08:58 UTC
Post by Lukasz
Post by i***@elpec.com
Post by radcyg
Lepszy maly ale wariot niz duzy ale smutas:)
nie duzy i mocarny ale mały i figlarny
Nie liczy sie dlugosc przyrodzenia, ale jakosc pierdolenia :D
pocieszajcie sie dalej :p
--
pawel
Only when You loose everything, You are free to do anything!

PAMIĘTAM O TOBIE...
RSNB
2005-04-08 22:25:29 UTC
Lukasz, z Twoich palców 08.04.05 o 21:51 spłynęła mądrość:
L> Nie liczy sie dlugosc przyrodzenia, ale jakosc pierdolenia :D

z uwagą, że długość ma być większa od odległości.

powiedział co wiedział RSNB
http://www.rsnb.republika.pl/
Lukasz
2005-04-09 06:25:21 UTC
Post by pawel
Post by Lukasz
Post by radcyg
Lepszy maly ale wariot niz duzy ale smutas:)
nie duzy i mocarny ale ma³y i figlarny
Nie liczy sie dlugosc przyrodzenia, ale jakosc pierdolenia :D
pocieszajcie sie dalej :p
Akurat nie chodzilo mi o pocieszanie, ale 'zabawne tlumaczenia'.
Jesli chodzi o mnie, to dla mnie nie jest wazne czy mam 5cm,
czy 25... wazne, ze moja panna jest zadowolona... czyz nie?

Pozdrawiam,
Lukasz
Dana
2005-04-09 08:05:51 UTC
z uwag±, ¿e d³ugo¶æ ma byæ wiêksza od odleg³o¶ci.
Hehe, dobre;) Podstawowe prawa matematki zawsze musza byc zachowane:)

pzdr,
D.
Alex
2005-04-09 13:54:28 UTC
Mieæ ma³ego ptaszka to fraszka,
bo dyma sie sposobem
i najwa¿niejsza jest igraszka
Alex
pawel
2005-04-09 18:27:55 UTC
Post by Lukasz
Akurat nie chodzilo mi o pocieszanie, ale 'zabawne tlumaczenia'.
Jesli chodzi o mnie, to dla mnie nie jest wazne czy mam 5cm,
czy 25... wazne, ze moja panna jest zadowolona... czyz nie?
dokladnie masz racje...
ale ja nie chcialbym miec ani 25 ani 5 :>
choc sredniej z tych dwoch (15 wychodzi) tez nie chcialbym miec...

PAMIĘTAM O TOBIE...
@nn
2005-04-09 18:42:39 UTC
Post by pawel
Post by Lukasz
[...]
;o Wybacz, ¿e osobiste pytanie zadam, ale w takim razie ile chcia³by¶
mieæ?
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
"Wszystko na co mam ochotê jest niemoralne, nielegalne lub tucz±ce."